י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הסטודנטיות של 'לוסטיג' פיתחו אסטרטגיה עסקית ל'סיטי קאר'

"מדהים לקחת חלק במהפכה הענקית של סיטי קאר, שמשנה את עולם הרכב החרדי" אלו הן דבריהן של איילת מרגלית, שילת מסעוד וזוהר לביד - סטודנטיות למנהל עסקים בקמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב שפיתחו אסטרטגיה עסקית במסגרת פרויקט הגמר שלהן לתואר במנהל העסקים עבור מיזם הרכב השיתופי המהפכני של חברת סיטי קאר

הרב צבי שרייבר, ראש קמפוס לוסטיג, בטקס חלוקת תארים
הרב צבי שרייבר, ראש קמפוס לוסטיג, בטקס חלוקת תארים



המושג רכב שיתופי נועד לספק לתושבי הערים את החופש והגמישות שברכב פרטי, בלי העלויות והטרחה שכרוכים באחזקת רכב, וחוסכים באמצעותו כסף וזמן. מי שביקר בבירות אירופאיות נחשבות בשנים האחרונות נחשף בוודאי למראה של מאות ואלפי רכבים ממותגים המשייטים במרכזי הערים. ישראל צועדת בצעדי ענק אחרי המגמה העולמית הכוללת כבר 28 מיליון משתמשים, ומשעה שהגיעה הבשורה לארץ, מדדי הצמיחה בישראל הולמים לחלוטין את הקצב הגובר של השימוש העולמי, כאשר למעלה מ-20 אלף נהגים משתמשים במיזם - 15 אלף מתוכם באמצעות מיזם "סיטי קאר" שבו לוקחות חלק איילת מרגלית, שילת מסעוד וזוהר לביד - סטודנטיות מקמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב.

הסטודנטיות של קמפוס לוסטיג, פיתחו אסטרטגיה עסקית שהוגשה לסיטי קאר לקראת שדרוג פעילותה עם השקת מודל A TO B: נסיעה מנקודת המוצא והחזרת הרכב בנקודה אחרת. את האסטרטגיה פיתחו הסטודנטיות על בסיס מודלים איכותיים שונים שלמדו במהלך התואר במנהל עסקים , כמו: סקרי דעת קהל, ניתוח השערות מחקר ועוד. כשאת התכנית העסקית הן פיתחו במסגרת פרויקט הגמר שלהן לתואר במנהל עסקים בקמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב, תחת ליווי מקצועי של המרצה גב' אודליה עוזרי, מר אורי גלבוע רכז הפרוייקטים וד"ר יוסי טובול ראש החוג.

הסטודנטיות הגיעו למנכ"ל סיטי קאר עם מסקנות והמלצות שיווקיות ותפעוליות יישומיות כמו: הרחבת הפעילות לערים נוספות, הוספת אביזרים נחוצים לרכבי החברה ואפילו הצעה לקמפיין פרסומי אפקטיבי. השילוב של הכדאיות הכלכלית בעקבות ביטול עלויות אחזקת הרכב והנוחות העצומה של רכב קרוב-מהווים בשורה המביאה מדי יום מצטרפים חדשים למיזם הבינלאומי שהולך וכובש חלקים נרחבים בעולם כולו.

"פרויקטי הגמר בקמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב, נעשים מתוך תפיסה של לימודים מכווני תעסוקה". אומר הרב צבי שרייבר, ראש קמפוס לוסטיג. "הסטודנטיות מבצעות אותם בארגונים וחברות עסקיות - חלקם בשווי שוק של מיליוני ומילארדי דולרים ונותנות בכך מענה לצרכים של אותם ארגונים, חלקן אף עובדות לאורך התואר באותם ארגונים ואף משתלבות בהם כעובדות עם תום תקופת הלימודים. הפרויקט מאפשר לסטודנטיות ליישם את חומר הלימוד הלכה למעשה תוך חידוד יכולותיהן, דבר המסייע להן להגיע למעגל העבודה עם ניסיון מקצועי של ממש".

בנוסף לפרויקטי הגמר, בוגרות 'לוסטיג' של המרכז האקדמי לב נהנות מעדכון שוטף של משרות ייחודיות כולל ליווי עד לעבודה בפועל; מגוון סדנאות לכתיבת קורות חיים והכנה לראיונות עבודה; ייעוץ תעסוקתי; כנסים מקצועיים וקורסי הכשרה בתחומים נדרשים מעבר לידע התיאורטי של התואר. בוגרות לוסטיג השתלבו בתפקידים בכירים בתעשייה. הן נחשבות למותג בשוק התעסוקה ומבוקשות מאד בקרב המעסיקים בשל מצוינותן האישית והמקצועית.

"בשורת 'סיטי קאר' אכן משמעותית ומהפכנית וראויה לכלים אקדמיים שייבחנו ושינתחו אותה", אומר מנכ"ל סיטי קאר, מאיר רותם. "שמחנו לקבל את התכנית האסטרטגית המושקעת של בנות לוסטיג של המרכז האקדמי לב אשר הוגשה לנו מבוצעת למופת, ומלמדת על כשרון, חריצות ויכולות אמתיות של השפעה וניהול בגופים עסקיים, תכונות ברוכות שאף השתקפו במהלך העבודה מול הסטודנטיות. כמיטב השם והמסורת של קמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב – הרמה המקצועית הגבוהה באה לידי ביטוי בהצלחת הבוגרות באפיון מקיף ומאתגר של תחום חדש המתפתח בצעדי ענק, והתלמידות עמדו במשימה באופן מרשים ביותר".

קמפוס לוסטיג סיטי קאר הרב צבי שרייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד