י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"המיליארדר לן בלוונטיק ימסור מחר עדות בחקירות נתניהו"

לפי פרסום בחדשות 2, עדותו של בלווטניק, השותף בקבוצת RGE שמחזיקה בין השאר בערוצי ספורט 5 ובערוץ ,10 תעסוק בתיק 2,000 ובחשד שנתניהו ניסה לתווך בינו לבין מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס בנוגע לאפשרות של רכישת העיתון

ראש הממשלה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



המיליארדר לן בלווטניק ימסור מחר (ד') עדות בלונדון בנוגע לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו - כך דיווח הערב גיא פלג בחדשות 2. בלווטניק שותף בישראל בקבוצת RGE המחזיקה בין השאר בערוצי ספורט 5 ובערוץ 10.

לפי חדשות 2, העדות של בלווטניק תעסוק בתיק 2,000 שעוסק בשיחות שקיימו ביניהם נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. החשד הוא כי נתניהו ניסה לסייע למוזס באמצעות תיווך לאנשי עסקים שעשויים לרכוש את העיתון, בהם בלווטניק. בעדות יישאל בלווטניק האם אכן נתניהו ניסה לתווך בעסקה כזו - ואם כך, ייתכן כי חוקרי המשטרה יגבשו תשתית לחשד שלפיו התקיימו בין נתניהו למוזס יחסי קח ותן – והשניים לא רק היתלו זה בזה כפי שטען נתניהו בחקירתו.

בלווטניק עשוי להיות קשור גם לתיק 1,000. נתניהו, שכיהן גם כשר תקשורת ב-2015, היה מעורב מאוד באותה שנה במגעים להעברת השליטה בערוץ 10 מידיו של יוסי מימן. באותו מועד התקיימו מגעים במקביל עם שני גורמים משמעותיים – איש העסקים אילן שילוח וקבוצת RGE.

במהלך אותה תקופה קיים נתניהו שורת פגישות בנוגע לעתיד ערוץ 10 וקיבל בין השאר החלטה שנויה במחלוקת להשית על הערוץ תשלום גבוה. כפי שחשף גידי וייץ ב"הארץ", שילוח, מימן ונציגיו וכן נציגים של מילצ'ן מסרו עדות במשטרה בנוגע לאירועים באותה תקופה.
לן בלווטניק בנימין נתניהו תיק 2000 נוני מוזס תיק 1000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד