י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הצריבות בעיני אנשי 'הפלג': הוגשו תלונות במשטרה

הוגשה תלונה למשטרה בשם עשרות, לאחר שלמעלה מ-40 בני אדם שהשתתפו בשמחת בית השואבה של מנהיג הפלג הירושלמי הגר"ש אוירבך פונו לבית החולים

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



לאחר שלמעלה מ-40 בני אדם שהשתתפו בשמחת בית השואבה של מנהיג הפלג הירושלמי הגר"ש אוירבך פונו לבית החולים - הערב הוגשה תלונה למשטרה בשם עשרות.

"אחד המשתתפים הגיש הערב 60 תלונות בצירוף מסמכים רפואיים למשטרת ירושלים בתחנת הבירה - על התזת חומר כימי לא מזוהה בשמחת בית השואבה בשערי חסד", אמר ל'בחדרי חרדים' גורם בפלג.

לדבריו, העסקנים שמרכזים את התלונות אומרים כי עד מחר יגישו בסך הכל 110 תלונות. יצויין, כי כפי שדווח אמש ב'בחדרי', עד להגשת התלונות טרם נפתחה חקירה במשטרה ודיווח על המקרים הועבר על ידי בית החולים שערי צדק למשרד הבריאות.

‏עשרות בני אדם שהשתתפו שלשום בשמחת בית השואבה של הפלג הירושלמי, נפגעו מחומר לא מזוהה. כמעט כל מי שפונה לטיפול רפואי, לא חש בצריבות בעיניו ובפניו במהלך האירוע, רק לאחר זמן מה מאז הסתיימה שמחת בית השואבה.

לבית החולים שערי צדק בירושלים התפנו עצמאית למעלה משלושים נפגעים. למרכז הרפואי ברזילי הובאו 7 נפגעים שסבלו אף הם מצריבה בעיניים. בין הנפגעים; אב ובנו מנתיבות וחמישה ילדים בני אותה משפחה מאשדוד. נפגעים נוספים פונו לבתי החולים באיזור המרכז, כל אחד באיזור מגוריו לאחר ששבו לבתיהם.
הפלג צריבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד