י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בן משפחתה של החרדית שתובעת את שרה נתניהו מגיב לראשונה: "אשה צדיקה. לא יכולים להשמיץ אותה"

לאחר שהשמיצו אותה בחבירה לגורמים אינטרסנטיים המבקשים לפגוע ברה"מ - בן משפחתה של ש.ר., החרדית שתובעת את שרה נתניהו, מגיב לראשונה ל'בחדרי חרדים': "היא אשה צדיקה שאין בה רבב. לא יכולים להשמיץ אותה ולא יכולים לפגוע בה"

הכניסה למעון ראש הממשלה. צילום: פלאש 90
הכניסה למעון ראש הממשלה. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



לאחר שהשמיצו אותה בחבירה לגורמים אינטרסנטים המבקשים לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו, בן משפחתה של ש.ר החרדית שתובעת את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו – מגיב לראשונה ל"בחדרי חרדים" ואומר כי מדובר באשה צדיקה שאין לה רבב, מנותקת מפוליטיקה.

לדברי בן משפחתה: "אין אצלנו פוליטיקה במשפחה, אנחנו חרדים לגמרי, לא יכולים למצוא עלינו שום דבר שלילי, אפילו פסיק". על התובעת אמר ל"בחדרי חרדים כי "הלוואי שכולם יהיו כמוה, אישה צדיקה עם מטפחת ראש, בעלה אברך שלומד כל היום בכולל. לא יכולים להשמיץ אותם ולא יכולים לפגוע בהם".

כזכור, ביום שישי פורסם כתב התביעה של ש.ר חרדית בת 24 מירושלים שעבדה תקפה קצרה במעון ראש הממשלה, שתובעת את אשת ראש הממשלה על סך 225 אלף שקלים, לטענתה היא עברה מסכת של התעללות במעון בעת שהועסקה שם כעובדת ניקיון. בכתב התביעה היא מגוללת כיצד שרה נתניהו התעללה בה, השפילה אותה, השתלחה בה, התעמרה בה ואף עמדה להכותה.

על פי הפרסום ב'ידיעות אחרונות': ש.ר, נשואה ואמא לשלושה ילדים, התקבלה לעבוד בקומה השנייה של המעון לפני חודשיים בדיוק, היא הספיקה לעבוד רק חודש אחד לפני שנסה על נפשה.

בתביעה — שהוגשה גם נגד משרד רה"מ, חברת הניקיון שבאמצעותה הועסקה העובדת, יועצת רה"מ לענייני חרדים רבקה פאלוך, אב הבית אפי אזולאי וראש הסגל של רה"מ יואב הורוביץ — מגוללת ש.ר. את קורותיה מהיום שבו הציעה לה מכרה לעבוד במעון ראש הממשלה, דרך המסכת המתישה של הראיונות והמיונים שעברה כדי להתקבל לעבודה, ועד שנמלטה משם כאמור אחרי חודש אחד בלבד.

בכתב התביעה מודגש כי התובעת היא חרדית שאין בביתה טלוויזיה, רדיו או מחשב ועל כן לא הכירה את הפרשיות הקודמות שבהן נקשר שמה של הגברת נתניהו. על פי הנטען, נתניהו העדיפה ש"השפחות שלה", כלשון התביעה, יהיו נשים מהמגזר החרדי כי האמינה שהן מופנמות וחרוצות שלא ידליפו ולא יתלוננו.

ש.ר. העובדת החרדית הוסיפה כי "מעולם לא דמיינתי לעצמי שאיאלץ לעבור מסכת התעללויות כמו זו שעברתי במעון ראש הממשלה על ידי הגברת שרה נתניהו. נכנסתי למעון רה"מ כאישה מאושרת, חייכנית, בריאה, שכל רצונה היה להשתכר בכבוד ולפרנס את משפחתה, ויצאתי ממנו שבר כלי, מדוכאת, עצובה, חסרת כוחות, בקושי מתפקדת, סובלת מחרדות ומסיוטים שממשיכים ללוות אותי כל לילה".

"במשך חודש שלם, יום יום, שעה שעה, הגברת נתניהו הילכה עליי אימים, צרחה, קיללה. כל דבר הכי קטן יכול היה להוציא אותה מדעתה ולגרום לה להתחיל להשתולל", המשיכה ותיארה העובדת החרדית. "אני כל הזמן חושבת למה זה קרה לי, למה זכיתי ליחס של שפחה. הרי בסך הכל באתי לעבוד. גם בתור ילדה, גם בתור אישה בוגרת, מעולם לא צעקו עליי, לא ניסו לפגוע בי, תמיד הייתי אהובה, ופתאום להגיע למעון רה"מ, שאמור להיות המקום המכובד עלי אדמות, לעבוד בו ולזכות ליחס כל כך אלים, פוגעני ומתעלל מצד הגברת נתניהו היה ועדיין הלם מוחלט עבורי".

ידיעות אחרונות מפרסם את תגובת מקורבי נתניהו: "מקורבים למשפחת נתניהו מסרו אמש בתגובה להגשת התביעה: "זו איננה תביעה אמיתית. זהו ניסיון סחיטה של עובדת שהועסקה כמה ימים ועל זה היא מנסה לסחוט 225 אלף שקל".

"שוב מדובר בתביעת סרק מופרכת, מלאת שקרים, מועתקת וממוחזרת. שוב נעשה שימוש בשיטה הקלה והרגילה לקבל פרסום וכסף על ידי הכפשה של הגברת נתניהו ומשפחת נתניהו. אין סוף לרדיפה, אין סוף לשקרים ואין סוף לרצח האופי".

הערב אמר יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן בערוץ 10 כי "מדובר בסיפור שהוא מדע בידיוני, התביעה שקרית. מדובר בדבר שהפך לשיטתי. לא סתם היא מיוצגת על ידי עורך דין שייצג את מני נפתלי".

ביטן הוסיף כי "בקושי הייתה אינטראקציה בין התובעת לזוג נתניהו, אולי שעה וחצי ביום. היא עבדה במעון חודש, שבמהלכו ראש הממשלה ורעיתו היו קרוב לשבועיים בדרום אמריקה".



עם פרסום הגשת התביעה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בפייסבוק וכתב כי "לא התפלאנו על הדיווחים המגמתיים, החד-צדדיים והמכפישים הערב במהדורות החדשות בטלוויזיה וגם לא הופתענו מכך שהם צינזרו את תגובתנו. הם כמובן השמיטו בכוונה את העובדה שבכל פעם שרעייתי שרה נתבעה או תבעה באופן אישי מול ההכפשות נגדה - היא ניצחה או שהעתירה הוסרה. הנה תגובתנו המלאה:

"נמאס כבר מהתביעות השקריות שכל מטרתן להכפיש את משפחת נתניהו ולסחוט כספי עתק מהמדינה. זאת תביעת סרק שממחזרת טענות ישנות בשיטת ''העתק- הדבק" ומרוחה על דפי ידיעות אחרונות.
"התובעת הועסקה במעון רק עשרה ימים בזמן שהגב' נתניהו שהתה בו והאינטראקציה ביניהן ארכה כמה דקות בלבד, ועל כך התובעת דורשת לא פחות מ- 225 אלף ש''ח.

"אבל העובדה היא שכל פעם שגב׳ נתניהו תבעה או נתבעה בבית משפט אל מול ההכפשות נגדה- היא ניצחה או שהעתירה נגדה בוטלה. כך היה עם יגאל סרנה, כל העיר, לילאן פרץ, המטפלת שהתנצלה ונוספים. במקרה של מני נפתלי הגב' נתניהו כלל לא נתבעה ומאחר ולא הייתה צד בהליך המשפטי לא הייתה לה אפשרות להתגונן מול האשמות השווא נגדה. כאן היא תגן על עצמה מול ההכפשות נגדה וכך היא תוכל שוב לנצח".

הודעות האס.אם.אס שהתובעת שלחה לבני משפחתה בתקופת עבודתה









שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד