י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תמות נפשי עם פלשתים? לא למדו כלום מפרשת קרח

על רקע ההקלטה המסעירה שחשף אמש עמית סגל ב'חדשות 2' בה נשמע השר דרעי מרכל באוזני הרב יעקב כהן על הראשל"צ הגר"ש עמאר, יענקי פרבר בטור נוקב • "ארור מכה רעהו בסתר"

תמות נפשי עם פלשתים? לא למדו כלום מפרשת קרח



כולם מכירים את הסיפור של און בן פלת, "אשתו אמרה לו מה יצא לך מהמחלוקת, הרי גם ככה לא תקבל שום מינוי". ענה לה "אבל כבר הבטחתי להם שאני בצד שלהם". ענתה לו "תשאיר את זה בשבילי, אני אדאג לך שתצא מזה". מסופר במקורות שלאחר שקרח נרדם. אשתו ישבה מחוץ לאוהל ופרעה את ראשה, מעשה שהתפרש כחוסר צניעות, וישבה בפתח האוהל, והאנשים שבאו לקרוא לו לבוא אתם להקטיר קטורת, חששו להיכנס בהיותה פרועת ראש, והלכו משם. עד שהתעורר און בן פלת כבר מתו כל עדת קרח.

גם פה, כל המעורבים לא יקבלו שום מינוי, ובכל זאת לוקחים צד.

יושבים אנשים שהשנאה מעבירה אותם על דעתם ומטנפים ומלכלכים איפה שהם רק יכולים, מוצאים הקלטה פרטית ועוברים על לאו מהתורה של "ארור מכה רעהו בסתר". ובשביל מה?.

מרן הרב עובדיה זצ"ל השאיר אחריו מורשת מפוארת של מאות מוסדות חינוך שבהם מתחנכים עשרות אלפי ילדים ספרדים, שאם לא המוסדות הללו הם היו מוצאים את עצמם במקומות לא טובים, ובהם רוצים לפגוע בגלל פוליטיקה.

נניח ומזימתם תצליח וש"ס תתפרק, מי ידאג למוסדות הללו? הרי אלו שגרמו לכל הריב המכוער הזה יהיו הראשונים לברוח מהספינה הטובעת, ביינתים הם קודחים חור בספינה בצד אחד של הספינה, ואומרים שהם קודחים רק בצד השני, אם הספינה תטבע, כולם שם יטבעו.

תמות נפשי עם פלשתים, העיקר שגם כולם ימותו מסביב, אריה דרעי אדם שעושה למען הכלל מהרגע שנכנס לתפקידו, מופעל עליו לחץ בלתי רגיל בדומה ללחץ שמופעל על נתניהו, כי כידוע מי שלא עושה לא טועה, יושבים אנשים ומחפשים איך לרמוס את דרעי, איך לבזות את דרעי, ואיך להוציא את דיבתו רעה.

הרי כולנו יודעים שאם לנו היה את הלחץ שיש לאריה דרעי, אנחנו היינו מתבטאים בצורות שונות ולא ראויות, אריה דרעי מעד בלשונו, בדיוק כמו שכולנו מועדים בלשונינו, ואת הדברים אמר בשיחה פרטית, הוא לא אמר את הדברים בפומבי, מרן מסתכל מלמעלה, ורואה מי מחפש להרוס את מפעל חייו, והוא ישלם על זה מלמעלה.

נ.ב. מגיבים לי במקומות שונים שאני מקבל כסף מש"ס או מדרעי בעצמו, אז למען לא יהיה לזות שפתיים, אין לי שום קשר למפלגת ש"ס, מעולם לא היה לי, וכנראה גם לעולם לא יהיה לי, אני לא מקבל מהם שקל, הסיבה שאני מגן על אריה דרעי, כי נמאס מהצביעות.
יענקי פרבר פרשת קרח הקלטות דרעי על הרב עמאר שס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד