ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ביקור גומלין • שונא היהודים בא ל'נטורי קרתא'

ביקש להוקירם על השתתפותם באירועי 'יום אל קודס' בלונדון • בלבוש חרדי, אחזו המפגינים דגלי פלסטין - וטענו: "נהדר להשתתף בצער הגויים" • איפה הבושה?

הפגישה עם ראאד סלאח
הפגישה עם ראאד סלאח

השייח' המוסלמי ראאד סלאח נפגש בבית חרדי בלונדון עם הקיצוניים המכנים עצמם 'נטורי קרתא', כאות תודה על השתתפותם במפגן 'יום אל קודס' שהתקיים בבירת הממלכה הבריטית בשבוע שעבר.

בתהלוכת 'יום אל קודס' השתתפו כמה מאנשי נטורי קרתא כשהם נושאים דגלים פלסטינים וקוראים לשחרור ארץ ישראל מהשלטון הציוני.

בפני כלי התקשורת המקומית, הם תיארו כיצד אנשיהם נשאו בתהלוכה שלטים "גדולים וברורים המסבירים את אמונת ישראל - שאין שלטון הכופרים מייצג חס ושלום את העם היהודי".

וכה הם מתארים את האירוע: "גם הפעם התקבלו יראי השם בכבוד גדול ושמחה רבה ע"י קהל המפגינים הגויים, ובסוף התהלוכה בעת שנהוג להתחיל לשאת דרשות, אף התכבד ר' אהרן הכהן לשאת דרשתו ברבים, בה הסביר את החילוק הגדול בין ציונות ליהדות, ושאין לנו שיור בגלות המרה הזו אלא ד' אמות של הלכה, והציונים אינם אלא משתלטים בעלי זרוע אשר כבשו תחתם העם היהודי כולו בדרכי טרור ואכזריות גדולה רח"ל, ומזייפים הם את שם עם ישראל הקדוש במעשיהם השפלים ומלחמותיהם האסורות לנו ע"פ תורת ישראל".

לדבריהם, "המראה הנהדר של יהודים חרדים המשתתפים עם הגויים בצערם ומחאתם נגד הציונים עושה תמיד רושם אדיר על הגויים, המתפעלים מאוד לראות איך ישנם יהודים הדורשים שלומם וטובתם, ואינם חפצים במלחמות וקרבות, אלא רק בשמירת התורה והמצוות".

לאחר התהלוכה הם נפגשו ביחידות עם השייח', וכאמור זה האחרון החזיר להם פגישה כבר השבוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד