י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ואיפה מצלמים פירסומת ליונדאי? בחזית 770

בחזית 770 בכפר חב"ד מפיקים סרט וצילומים - פירסומת לרכב של 'יונדאי', כולל דוגמנית בתפקיד 'האימא' • ההפקה: "חיפשנו את האבנים המיוחדות של הבניין" • תמונות

ואיפה מצלמים פירסומת ליונדאי? בחזית 770

זירה חדשה של צילומי פירסומת?

ברחבת בניין 'אגודת חסידי חב"ד' בכפר חב"ד, הבניין שנבנה בדיוק לפי דגם מרכז חב"ד העולמי בברוקלין – 770, מתקיימת היום (ג) אחר הצהריים הפקת סרט וצילום לפרסומת לרכב של חברת יונדאי, כולל דוגמנית המשחקת בתפקיד 'האימא'.

אנשי ההפקה של משרד הפירסום 'שלמור-אבנון-עמיחי' הקימו החל משעות הבוקר ברחבת הבניין, הממוקם במרכז כפר חב"ד, תפאורה, המדמה רחוב ניו יורקי.

יו"ר ועד כפר חב"ד, בנימין ליפשיץ, אומר בתגובה לפניית אתר 'בחדרי חרדים': "איני יודע במה מדובר. לא שמעתי על כך. לא נראה לי שיש בעיה".

מנחם לאטר, מנהל בניין 770 בכפר חב"ד, אומר ל'בחדרי חרדים': "הצילומים תואמו עם ועד כפר חב"ד ועם יו"ר הוועד הרב בנימין ליפשיץ. לי הודיעו על כך לאחר שהחלו הצילומים. בכל מקרה, אני אחראי על מה שקורה בתוך הבניין, ולא על מה שקורה בחוץ. זה שייך לוועד הכפר".

מאוחר יותר התקשר והבהיר כי "היו רק דוגמנים ולא דוגמנית". אולם לדברי עדי ראייה, "ישבה דוגמנית בחלקו הקידמי של הרכב ומאחור דוגמן וילד. הם שיחקו גם כאילו זהו רכב משפחתי שיש בו הרבה מקום וכיף. ה'אימא' יושבת מקדימה וה'אבא' מכניס את הילד, חוגר אותו ונוסעים בכיף..."

שירה רובס, אחראית על ההפקה מטעם משרד הפרסום 'שלמור-אבנון-עמיחי', אמרה בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "ישנה סיבה מיוחדת שהפרסומות צולמה שם דווקא כי חיפשנו את האבנים המיוחדות של הבניין עצמו שרק שם מצאנו אותם.

"בפרסומות עצמה שתימשך בתוצאה הסופית 45 שניות", מספרת שירה. "יראו את הבניין רק מהצד האחורי שלו ורק מי שבאמת מכיר אותו יוכל לדעת במה מדובר".

עוד היא מוסיפה כי בסיכום של ההפקה עם אנשי הכפר לצילומים, התבקשו אנשי הצוות והמצולמים, "לבוא בלבוש צנוע".

גלעד שניידר, מנהל חברת ההפקות 'אוג הפקות', מסביר ל'בחדרי חרדים' את הסיבה למיקום: "הפרסומות אמורה להיות כביכול בברוקלין בניו יורק. זהו המקום היחיד בישראל שיש לו את הלוק של ארה"ב ולכן אנחנו מצלמים את הפרסומות בכפר.

"אני לא בטוח שמי שיראה את הפרסומות יוכל להגיד שמדובר בבניין של 770 בכפר חב"ד", הוא מוסיף. "הרכב הוא רכב משפחתי ועל כן הבאנו אישה בתקפיד 'אמא' וילד בתפקיד 'הבן'".


























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד