י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סערת כיסוי העיניים של רזאל - גם המוסלמים מתעניינים

הסערה שחולל הזמר החרדי יונתן רזאל כשכיסה את עיניו בעת הופעה אתמול, הגיעה גם לעולם הערבי: "יש פסקי הלכה קפדניים ביהדות לפיהם נאסר על גברים לראות נשים רוקדות או שרות. לכן, מופעים מוסיקליים לנשים ולגברים מוצעים בנפרד ליהודים בישראל" מסביר האתר "אל מסדר" לגולשים הערבים

סערת כיסוי העיניים של רזאל - גם המוסלמים מתעניינים



הסערה שחולל הזמר החרדי יונתן רזאל כשכיסה את עיניו בעת הופעה אתמול, (ב') הגיעה גם לעולם הערבי.

האתר הפופולרי "אל מסדר" מספר לגולשיו הערבים על "אחד הזמרים החרדיים המצליחים ביותר בישראל, שכיסה את עיניו במהלך מופע מוסיקלי כדי לא לראות נשים בזמן שרקדו".

"אנשים בישראל כועסים על הדבר המוזר הזה שעשה הזמר המצליח יונתן רזאל", נכתב באתר. "רזאל השתתף השבוע בפסטיבל שירים מול קהל גדול של נשים בלבד, ובאמצע המופע החליט להדביק מסקנטייפ שחור על עיניו בעת שניגן ושר, הזמר המשיך לשיר זמן רב בעוד עיניו מכוסות לגמרי בלי לראות דבר". מתאר האתר לגולשיו.

הסיבה לכך, מסביר האתר, "כי חלק מהנשים שהשתתפו בפסטיבל, החלו לרקוד לצלילי המוסיקה, ולכן הזמר החרדי רצה להימנע מלהביט בהן כדי לשמור על כבודן".

"יש פסקי הלכה קפדניים ביהדות לפיהם נאסר על גברים לראות נשים רוקדות או שרות. לכן, מופעים מוסיקליים לנשים ולגברים מוצעים בנפרד בישראל. כך מסביר האתר לגולשים המוסלמים.



"אולם חלק גדול מהציבור בישראל לא קיבל את הדבר הזה של הזמר, תגובות רבות נגד האקט של הדבקת הדבק על העיניים התפרסמו בתקשורת בישראל, תנועות נשים יצאו נגד מעשיו של הזמר", מסביר האתר.

"מנגד" נכתב באתר, "כמה אנשים דתיים שלא אהבו את עצימת העיניים של הזמר, וביקרו אותו על כך, חשבו שהסערה היתה מוגזמת, וזה יצא מפרופורציה, על אף שעיתונים יומיים נפוצים בישראל דיברו על כך, אפילו העיתון "ידיעות אחרונות" הקדיש שני עמודים מלאים לנושא", מסכם האתר לגולשיו המוסלמים.
יונתן רזאל אל מסדר מוסלמים כיסוי עיניים בנייני האומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד