י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחמד טיבי מנמק את הנקמה שלו בחרדים: "עכשיו הגיע מוצאי שבת"

הח"כים החרדים ממשיכים לנסות בכל כוחם להשיג את הרוב הנדרש להעברת חוק המרכולים במליאה • בשישי דווח ב'בחדרי חרדים' כי נעשים מאמצים להשיג את היעדרותם של ח"כי 'הרשימה המשותפת', אך זו כבר הצהירה אמש כי לא תציל את הקואליציה • אולם, ח"כ טיבי מציג הבוקר - נקמה בחרדים

ח"כ אחמד טיבי, צילום: יונתן זינדל , פלאש 90
ח"כ אחמד טיבי, צילום: יונתן זינדל , פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



ח"כ אחמד טיבי מנמק הבוקר (ראשון) מדוע הוא וחבריו לרשימה המשותפת מתכוונים להצביע מחר נגד חוק המרכולים, למרות בקשות הח"כים החרדים שדואגים שלא יהיה רוב קואליציוני בהצבעה. הטיעון של טיבי: "החרדים לא תמכו בחוק המואזין, כעת לא נתמוך בחוק המרכולים".

לדבריו של טיבי, "נצביע נגד חוק המרכולים משתי סיבות: הצבעה אופוזציונית מובהקת כדי לא לתת חבל הצלה לקואליציה שאנו מעונינים להפיל. שנית, בגלל תמיכת הסיעות החרדיות אז בעד חוק המואזין, אז פניתי להם כי זה ציפור הנפש והתרענו כי לכל שבת יש מוצ"ש. ועכשיו מוצ"ש הגיע".

כזכור, בתחילה שר הבריאות דאז יעקב ליצמן הגיש ערר על חוק המואזין, וזאת מפני החשש שהוא יפגע בצופרי השבת, אך לאחר גיבוש מתווה מוסכם הוא הסיר את הערר למורת רוחם של הח"כים הערבים שקיוו לקבל את קולם של החרדים. כעת עת הפרעון הגיעה והערבים מסרבים לתמוך בחוק המרכולים.

כזכור, מלבד ח"כי ישראל ביתנו שהבהירו כי יצביעו נגד החוק, גם ח"כ שרן השכל מ'הליכוד' הודיעה אמש כי אין בכוונתה לתמוך בחוק, לדבריה, "לא אוכל לתת את ידי לחוק שמפלה בין עיר אחת לעיר אחרת, מערער את הסטטוס קוו, וכופה על אזרחי ישראל את אורח חייהם".

אמש (מוצ"ש) פורסם ב'ערוץ 2' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים שיחה טלפונית עם ראשי הקואליציה. נתניהו הודיע שיהיה גיוס מלא של כל הח"כים לקראת ההצבעות השבוע וגם הוא יגיע למליאה ישירות מהנחיתה מצרפת.
אחמד טיבי חוק המרכולים קואליציה המפלגות החרדיות חוק המואזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד