י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התעניינות רבה מצד משקיעים בפארק העסקים הגדול המתוכנן בחדרה

פארק העסקים הגדול נועד לספק פתרון מיטבי כולל לצורך של בעלי עסקים קטנים ובינוניים ובעלי מקצועות חופשיים במשרדים, ועל הדרך מעניקה הזדמנות מסקרנת למשקיעים קטנים * בהשקעה החל מ-119 אלף שקלים תוכלו ליהנות מאחוזי רווח גדולים במיוחד

התעניינות רבה מצד משקיעים בפארק העסקים הגדול המתוכנן בחדרה
קרקעות ישראל



פארק עסקים חדש שיוקם בחדרה מושך אליו התעניינות מרבית מצד משקיעים ויזמים המבקשים ליטול חלק בהזדמנות העסקית האטרקטיבית בעיר המתפתחת. אם בעבר נחשבה העיר חדרה לעיר ישנונית, הרי שבשנים האחרונות היא הפכה למטרופולין תוסס.

רק בשנה האחרונה צמחה חדרה בכ-10 אחוז במספר התושבים וכיום היא מונה קרוב ל-100 אלף תושבים, והיד עוד נטויה. הסיבות למהפכה מגוונות, בין היתר בשל תשתיות תחבורה חדשות ותנופת עשייה ובנייה אשר מושכים אל העיר זוגות צעירים ומשפרי דיור, לצד עסקים, המחפשים משרדים שמשלבים מיקום מרכזי עם עלות שלא תכביד מדי על התקציב שלהם. כל זאת במרחק של 25 דקות מתל-אביב, וכחצי שעה מחיפה.

בשנה האחרונה, בצל התפתחותה הכלכלית של העיר, הקימה רשת רמדה, מלון יוקרתי בעיר אשר הפך אף הוא למבוקש, וזו רק ההתחלה. עיריית חדרה שהבחינה בשיעור ההגירה החיובית לעיר, הגיבה בתוכנית מתאר מפורטת, אשר עתידה להוסיף כ-23,000 יחידות דיור חדשות לחדרה, פארקים רחבי ידיים, טיילת חוף ארוכה ולא פחות מ-10 בתי מלון.
לאור העובדה שהעיר צומחת וגדלה, החליטה העירייה על הקמת פארק עסקים הגדול בארץ אשר יאפשר לבעלי מקצועות חופשיים מחדרה וסביבתה להקים בהם את משרדיהם מבלי הצורך לנדוד לצפון הרחוק או לתל אביב הפקוקה.
פארק "אגרובנק חדרה" מוקם כחלק מתוכנית מתאר חד/2020 אשר אושרה ונחתמה על ידי הוועדה המקומית, הוועדה המחוזית והוועדה הארצית לתכנון ובנייה.

שלב א' של הפארק הטכנולוגי נמצא בהליכי בנייה מתקדמים. המשמעות הכלכלית והמסחרית של הפרויקט, וחשיבותו לתושבים החדשים בעלי המקצועות החופשיים באים לידי ביטוי ברוח הגבית שמעניקה עיריית חדרה לפרויקט זה ובחשיבות שהיא מקנה לו. אלה בדיוק העיתוי והתנאים הנכונים להשקעה בקרקע בפרויקט.

יזמים ומשקיעים רבים מגלים עניין רב בפרויקט מאחר שההערכות בענף הן שמחיר מ"ר של קרקע ינסוק מ-1480 ₪ היום, ל-3,500 ₪ לאחר קבלת אישורי הבנייה בפועל. עלייה של למעלה מ-100%. המחירים צפויים לזנק פעם נוספת לאחר בניית המשרדים, ומי שיבחר שלא למכור את הנכס יהנה מ-30% צפי לרווח יזמי בגין עלויות הבנייה, ויוכל ליהנות מרווח מרשים גם על השכרת המשרדים, תשואה שנתית של כ-10% , לעומת 3% בממוצע על השכרת נכס למגורים.

"אגרובנק חדרה" תוכנן כפארק טכנולוגי מתקדם, בסטנדרט בנייה גבוה, המשלב מרכז מסחרי ענק ובו 15 אולמות קולנוע, מגדלי משרדים ושטחים ירוקים רחבי ידיים. הפארק, הממוקם בצמידות לציר התחבורה החדש של חדרה ולתחנת הרכבת, צפוי להעסיק כ-60,000 עובדים בבנייני המשרדים ובמרכז המסחרי. פיתוח המתחם כולל פרויקטי תשתית נרחבים, ציר הולכי רגל ואופניים ראשי המחבר לתחנת הרכבת וכן גשר הולכי רגל ייחודי.

"רכישת 70 מ"ר בטאבו, במתחם מסחרי שהוא חלק מתוכנית שכבר אושרה בשלוש וועדות תכנון ובנייה וצפויה להכפיל את שוויה ואף יותר מכך לאחר קבלת היתר הבנייה היא עסקה חריגה בנוף עסקאות הנדל"ן בארץ" מסביר אחד היזמים.
* ביום שלישי 12.12.17 ישונה המחיר ל 129,000 ₪.




הדמיית המתחם



לפרטים צלצלו למספר: 050-9992150


או מלאו פרטים בטופס ונציג יחזור אליכם עם כל המידע


נדלן בחדרה אגרובנק חדרה פארק עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד