1. עמוד הבית
  2. עושים עסקים
  3. פרסום ושיווק

גיל גרופ משיקה אתר חדש עם תוכן רב שימושי

נעים להכיר, אתר גיל גרופ. אחד ממשרדי הפרסום המדיה והדפוס המובילים במגזר משיק אתר שכולל גם ידע רב שימושי לכל בעל עסק וגם לפרטיים* האתר החדש משקף את ''הפרדת הרשויות'' והקמת שלוש חטיבות נפרדות בתוך קבוצת גיל גרופ • יו''ר גיל גרופ: ''אין אחד שלא יוכל להפיק תועלת כלשהי מהתכנים המופיעים באתר''
Print ידיעה אינפורמטיבית , כ' טבת תשע"ח 07/01/2018 18:37

מחשב, משרד (3) צילום אילוסטרציה: pixabay



קבוצת התקשורת החרדית הגדולה 'גיל גרופ', המוכרת לציבור בשם הקודם 'פרסום גיל', משיקה בימים אלו את אתר הבית החדש והמשודרג, המשקף היטב את השינויים המשמעותיים המתרחשים בלב אחד ממשרדי הפרסום והמדיה הגדולים במגזר החרדי, בין היתר חלוקת המשרד לשלוש חטיבות עצמאיות של פרסום, דפוס ופרסום חוצות. מטבע הדברים, השינויים בגיל גרופ והחלוקה לשלוש חטיבות, חייבו מיתוג ועיצוב מחדש, מרמת הניירת המשרדית ועד לאתר חדש, המותאם מבחינה חזות ותוכן לקונספט החדש.

כזכור, המשרד במבנה המוכר זה 15 שנה שינה את פניו לטובת תהליך של רה – אורגניזציה משמעותי. כחלק מהמהלך, התבצעה חלוקה לשלוש חטיבות עצמאיות הנמצאות כולן בתוך קבוצת 'גיל גרופ'. החטיבות החדשות הן: 'גיל פרסום', המרכזת את כל נושא הפרסום, אסטרטגיה, מיתוג, קופירייטינג, עיצוב, פילוח מדיה וכל מה שנוגע לתחום הפרסום. כך הפך המותג המוכר לחטיבה בתוך המשרד. 'גיל פרינט', האחראית על התחום של הפקות דפוס, בעיקר הפקות גדולות ומורכבות, וכן הוצאה לאור של מגזינים קבועים. החטיבה השלישית היא חטיבת 'גיל סטריט', המעניקה שירותי מודעות רחוב, שילוט רחוב, דיוור ישיר, וכל מה שנוגע לפרסום חוצות.

לכל חטיבה יש את היעדים הספציפיים שלה, מדיניות תימחור בלעדית, וכן נהלים ותקנונים הייחודיים לה. אך מה שמשותף לכל החטיבות, הוא ערך השירות ללקוח כערך עליון, כאשר כל יתר הערכים נגזרים ממנו. ואכן באתר החדש, המושק בימים אלו, ניתן למצוא גלריה עשירה של המלצות אותנטיות מעשרות לקוחות הנוגעים לכלל השירותים שמעניקה גיל גרופ, פרסום, דפוס ופרסום חוצות. בין הממליצים, לקוחות גדולים מהמובילים במשק כדוגמת עיריית ירושלים ורשויות נוספות, חברת חשמל, ארגון עזר מציון ועוד. בהמלצות מפורטות השירותים השונים שקיבלו מגיל, כולל התייחסות לשירות המיוחד שקיבלו, עם דגש על רצון טוב ומסירות, עמידה בלוחות זמנים והפעלת ''ראש גדול''.

מה עוד תמצאו באתר? הרבה ואפילו הרבה מאוד. ראשית, האתר מחולק לפי מפתח של שלוש חטיבות. בכל חטיבה מפת התמצאות נוחה ופירוט של השירותים השונים שמעניקה החטיבה, גלריית עבודות מאירת עיניים, הממחישה את מכלול העבודות של החטיבה וכן שלל מאמרים מקצועיים בתחום הפרסום, הדפוס ופרסום חוצות, העשויים להיות לתועלת לכל אדם, הן לאנשי עסקים והן לאנשים פרטיים.

באתר יופיעו גם עדכונים וחדשות וכן הניוזלטר החודשי של גיל גרופ, הנחשב לפופולארי במיוחד ולבעל אחוזי קריאה מרשימים. "האתר בנוי באופן שבו אין אחד שלא יוכל להפיק תועלת כלשהי מהתכנים המופיעים בו, החל מתכנים מרתקים וכלה בתכנים שימושיים, העשויים להיות לעזר לכל מי שמתעניין בשירותים בתחום הפרסום, הדפוס והמדיה'', אומר דוד גלפרין, בעלים ויו''ר החברה. ובקיצור, באתר תמצאו הרבה יותר מפרסום, הרבה יותר מדפוס והרבה יותר ממודעות רחוב.

לכניסה לאתר לחצו כאן>>


אולי יעניין אותך גם

אולי יעניין אותך גם



הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.