י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בלב גוש דן: השקעת הנדל"ן המדוברת בשוק

במחיר אטרקטיבי המשקף כ-20 אחוז פחות מהממוצע, מציעה חברת 'פרי נדל"ן' את הצעת הנדל"ן הנדירה בלב העיר פ"ת • בואו להכיר את השקעת הנדל"ן המיוחדת והמדוברת בשוק

צילום אילוסטרציה, פרי נדל"ן
צילום אילוסטרציה, פרי נדל"ן



מחירי הנדל"ן מאמירים בכל הארץ, אבל מסתבר שדווקא בפרויקט מיוחד בפתח תקווה, תוכלו למצוא נכס בלב הארץ, במחיר 'מציאה' ואטרקטיבי הרבה יותר בהוזלה של כ-20 אחוז מהמחיר בשוק.

חברת 'פרי נדל"ן' מקימה את פרויקט המגורים 'פרי ספיישל' בלב פתח תקווה. מדובר בפרויקט בוטיק חדש הכולל 8 קומות ו-48 יחידות דיור בלב העיר, בסביבה מרעננת ובליבו של מרכז העניינים. בעוד שמחיר דירת 3 חדרים חדשה בעיר, על פי מדדי הנדל"ן הנמדדים במנועים השונים, נמכרת בכ-1.5 מיליון שקל, מציעה פרי נדל"ן את ההשקעה המשתלמת כאשר במחיר החל מ- 1,190,000 ₪ תוכלו לרכוש דירת 3 או 4 חדרים בפרויקט המצוי למעשה בלב גוש דן.

'פרי נדל"ן', הנחשבת חברה מומחית ופורצת דרך בתחום יזמות הנדל"ן, מתמחה בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים למסחר. היא אחת ממאה החברות המובילות במשק לפי מדד 100DUNS של גלובס.

פרי נדל"ן כבר הצליחה לחולל מהפכה ולהביא בשורה בבניית כ-1,500 יחידות דיור בפרויקטים שונים מעפולה שבצפון ועד אשדוד שבדרום, חלקן במתכונת יזמית וחלקן במסגרת קבוצות רכישה.

פרויקט 'פרי ספיישל' מיועד למזהים הזדמנויות, אנשים המחפשים להשקיע היום וליהנות מהתשואה של מחר. הפרויקט 'פרי ספיישל' יבנה בלב העיר פתח תקווה, בסמוך לשוק המתחדש, בצמוד לצירי התנועה המרכזיים, למרכזי הקניות ועוד – אזור זה הולך ונרקם כאזור האטרקטיבי ביותר בפתח תקווה.

בפרויקט מפרט טכני עשיר הכולל לובי כניסה מפואר, 2 מעליות בכל בניין, חיפוי בניין דקורטיבי, בריכת שחיה ומפרט פנים מפנק.

חברת 'פרי נדל"ן' חרטה על דגלה הנגשה והתאמה לצרכיהם של בעלי צרכים מיוחדים וגם בפרויקט הבוטיק 'פרי ספיישל' נגישות מלאה.

ככל הפרויקט של 'פרי נדל"ן', גם בפרויקט זה מדובר ברכישה בטוחה במיוחד; תשלומי הפרויקט מופקדים בנאמנות עו"ד שלום י. חן ושות' המלווה את הפרוייקט, חברת הבת 'פרי ביצועים' בעלת סיווג לבניה בלתי מוגבל, מלווה את תכנון ותמחור הפרויקט בשיתוף שמאי מנוסה, על הליכי התכנון והביצוע מפקח מהנדס בניין, והרוכשים מקבלים עדכונים שוטפים ON-LINE על מצב הפרויקט בתוכנת CRM ייעודית.

על מנת לסייע לציבור הרוכשים והמשקיעים, ייסדה החברה, כחלק ממעטפת שירות איכותית ללקוח, את מחלקת המשכנתאות. המחלקה נועדה לסייע ללקוחותיה בפתרונות פיננסיים כאשר נטילת המשכנתא המותאמת ליכולות ולצרכי הרוכשים. המחלקה מסייעת בבניית תמהיל כלכלי מותאם אישית לכל לקוח, מלווה בתהליך הגשת הבקשה לבנקים הרלוונטיים ובבחירת העסקה הכדאית ביותר לרוכש.



ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם:
,





פרי נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד