י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרעי: "ש"ס התרסקה בגלל ישי" • ישי: "דרעי סיים את תפקידו"

יו"ר תנועת ש"ס, השר אריה דרעי תקף את יו"ר יחד, אלי ישי, וייחס לו את ריסוקה של ש"ס. הבהיר: "ישי לא יחזור לש"ס כי הוא מרד במועצת החכמים" • ישי החזיר: "הציבור מחפש פוליטיקה נקייה מהונאת גדולי ישראל. דרעי סיים את תפקידו הציבורי"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



משחק מהלומות דרעי נגד ישי: אריה דרעי תקף את אלי ישי וייחס לו את ריסוקה של ש"ס, הוא הבהיר: ישי לא יחזור לש"ס כי הוא מרד במועצת החכמים, אלי ישי לא נשאר חייב והחזיר: "דרעי סיים את תפקידו הציבורי".

בראיון לגיליון השבת של 'ידיעות אחרונות' אמר דרעי: "שאף אחד לא ידאג לאחוז החסימה שלנו, ש"ס לא תרד מכוחה".

הוא התייחס לירידתה בסקרים ואמר: "לצערי אלי ישי שגדל בתנועת ש"ס והיה יו"ר התנועה וזכה לאמון, בעט במפעל הזה ועשה כל מיני חיבורים לא טבעיים כדי לפגוע במפלגה".

הוא האשים את ישי במצבה של ש"ס ואמר: "הוא הוציא כל מיני פרסומים כביכול, שהוא ממשיך דרכו של הרב וזה גרם לציבור מסורתי לברוח מאיתנו ולחזור לליכוד. הוא הבריח מאיתנו מנדטים".

עוד הוסיף, "בשבת קודש הקרובה יש ליכודיאדה באילת. ממה שהבנתי יש להם אורח כבוד: אלי ישי. הוא החליט לרוץ בליכוד. אולי הוא החליט לרוץ במקומות אחרים.

"הצענו לו לקבל מספר 2 בש"ס עם תפקיד שר אבל הוא לא רצה. לש"ס הוא כבר לא יחזור. הוא שבר את כל הכללים. על כל דבר אפשר לעשות אצלנו מחילה. על דבר אחד אין בש"ס מחילה - על מרידה במועצת חכמי התורה. הוא מרד במועצת חכמי התורה שלנו. דרעי הוסיף ותקף: "גם עכשיו כשהוא מדבר על חזרה לש"ס הוא אומר שהוא בא עם נדוניה: עם מועצת חכמים חדשה. אנחנו לא נסכים לזה".

ישי לא נשאר חייב והגיב: "אני משתדל להמנע מלעסוק באריה דרעי ומאמציו הבלתי פוסקים לריסוקה של ש״ס. הן בשל הצער שנגרם לי לראות את המפלגה שהקים מרן, צוללת בראשותו של דרעי אל מתחת לאחוז החסימה, והן בשל העובדה שבלאו הכי הוא סיים את תפקידו הציבורי ככל הנראה.

"אני מבקר את מחדלי הממשלה, ולעיתים גם את מחדליו של דרעי באופן ענייני. אך אל מול דברי השקר שהוא מפזר בראיון ל׳ידיעות אחרונות׳ לא אחריש. לא אדבר על הזלזול שלו בשבת ובאינטליגנציה של הציבור הדתי והחילוני, לא על חוסר הרגישות כלפי אבלו של יהודה גליק ולא על הבושה הגדולה שהמיט בפעם השניה על הציבור הספרדי ורבותיו.

עוד הבהיר: "אני לא רץ ברשימת הליכוד. אני אכן מתארח ב׳ליכודיאדה׳ לבקשת החברים מהליכוד שפנו אלי, ואינני מתנצל על כך שגם מפלגות אחרות בגוש הימין מעריכות אותי ואת עמדותיי ומעוניינות לשמוע את קולי.

"דרעי מאשים אותי בראיון כי הברחתי מצביעים מש״ס לליכוד. זה בסדר שבמר יאושו כתוצאה מההידרדרות בסקרים ומהבוז הציבורי הוא יחפש את האשם, אך מוטב לו שיחפש מתחת לפנס. הציבור מחפש פוליטיקה נקיה מאינטרסים אישיים, נקיה משחיתות, נקיה מהונאת גדולי ישראל וסיבובם על האצבע, הציבור מחפש עשייה אמיתית, בצניעות ובשקט. הציבור שבע מאינטריגות ואין לו כח לפרשיות מביכות מדי יום.

"תנועת ׳יחד׳ בראשותי מתחייבת לפעול כפי שפעלתי בכל שנותיי בממשלה ובכנסת, ביושרה והגינות בהגנה על הדברים החשובים באמת: תורת ישראל, ארץ ישראל ובטחונה, ושאיפה מתמדת לכלכלה חברתית והוגנת", סיים.
אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד