כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לאחר 100 שנה: החתונה בסאדיגורה • כל החידושים

בחסידות סאדיגורה נערכים לקראת השמחה הגדולה, שמחת נישואי בנו של הרבי שתתקיים במרכז אירועים מפואר במושב נווה אילן • בחסידות מתרגשים לאור העובדה שזה למעלה מ-100 שנה לא נערכה חתונת בן לאדמו"ר מסאדיגורה בישראל

האדמו"ר מסאדיגורה. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מסאדיגורה. צילום: שוקי לרר



היערכות בחצר חסידות סאדיגורה לקראת שמחת החתונה הגדולה לבנו של האדמו"ר, שתיערך בז' שבט במרכז האירועים 'קדמא' בנווה אילן, בהשתתפות מאות חסידים מכל רחבי הארץ וחסידים רבים שיגיעו מחו"ל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בהיסטוריה של ממש בסאדיגורה, שכן זה למעלה מ-100 שנה לא התקיימה בארץ, חתונה בסאדיגורה לבן של רבי, מציינים בסאדיגורה.

לקראת החתונה נערכים בחסידות לשמחה הגדולה, האדמו"ר מסאדיגורה יצא ביום חמישי האחרון למסע תפילות בקבר רחל, הכותל המערבי וקבר דוד.

כמו כן, האדמו"ר הביע את רצונו בשבת שעברה בפני קהל חסידים שיקנו לילדיהם קסקט (דאשיק'ל) אותו חבשו כבר מהשבת האחרונה. הרבי אמר בשם אביו הרבי בעל ה'עקבי אבירים' זצ"ל שזה לבוש חסידי יהודי.

כך גם החסידים הוסיפו שעות לימוד לבקשת האדמו"ר בכדי שיטלו חלק בשמחה, גם ילדי החסידות כל אחד נבחן אצל ההורים בימים האלו לקראת השמחה ואת השעות שלמדו יגישו לאדמו"ר.

אמש (מוצאי שבת) נערכו סעודות מלווה מלכה בכל הקהילות של סאדיגורה ברחבי הארץ בבני ברק. ירושלים, מודיעין עילית, בית שמש, ביתר עילית, אשדוד, אלעד וצפת.

משפיעי ורבני החסידות דיברו ועוררו את הציבור להתכונן בהכנה דרבה לקראת הימים הגדולים של שמחת בית צדיקים.

השבת המרכזית, תהא השבת הבאה פרשת בא - כלל החסידים יגיעו לשהות בשבת העלייה לתורה, כל הדירות באזור חצר הקודש נתפסו והושכרו לצורך השבת הגדולה.

שמחת החתונה תחל כבר בשעה 16:30 אחר הצהריים כשמעמד החופה בשעה 17:30 ומעמד המצווה טאנץ בשעה 22:30. לבקשת האדמו"ר שיסיימו מוקדם ולא ייגרם ביטול תורה מהלימודים.

שבת השבע ברכות תתקיים בירושלים באוהל שיוקם ברחבת בית המדרש הגדול ברחוב שמואל הנביא.

הרבי מסאדיגורה בכותל ובקבר דוד. צילום: אריה לייב אברמס





































חתונת סאדיגורה קסקטים מאה שנה עלייה לתורה הכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד