1. עמוד הבית
  2. רכב ותחבורה
  3. תחבורה

"הטיסה מאחרת": הדירוג הגרוע של נתב"ג - והיכן ממוקמת אל על?

נתב"ג אמנם השיג שיפור בדצמבר (מקום 147 מבין 380 שדות תעופה ברחבי העולם), אך לפני כן דורג במקומות נמוכים במיוחד
רינה רוזנברג קנדל, themarker , ו' שבט תשע"ח 22/01/2018 12:30

צילום: משה שי, פלאש 90 צילום: משה שי, פלאש 90



רק לקראת סוף 2017 הצליחו בנתב"ג להציג שיפור מבחינת כמות הטיסות המגיעות בזמן. כך עולה מהדו"ח החודשי שהתפרסם היום (א') באתר flightstats.com, האוסף מידע לגבי מאות חברות תעופה ושדות תעופה ברחבי העולם.

בדצמבר של השנה שעברה דורג שדה התעופה הישראלי במקום 147 מבין 380 שדות תעופה ברחבי העולם. זאת לאחר שבחודשים שלפני כן דורג במקומות גרועים אף יותר: כך למשל, בנובמבר 2017 דורג במיקום 292 עם 77.19% מהטיסות שיצאו בזמן, ובאוקטובר 2017 דורג במקום 298 עם 75.21% מהטיסות שיצאו בזמן. באוגוסט 2017 נתב"ג הציג את הנתון הגרוע ביותר לשנה החולפת, כאשר דורג במקום 309 עם 64.9% טיסות בלבד שיצאו בזמן.

גם חברת התעופה המובילה בפעילותה בנתב"ג, אל על, הציגה שיפור בדיוק המבצעי שלה לקראת סוף השנה שעברה, כאשר דורגה במקום 12 בדצמבר עם 79.14% מהטיסות שיצאו בזמן, ובמקום 13 בנובמבר עם 85.91% מהטיסות שיצאו בזמן. זאת לאחר שבאפריל רק 60.83% מהטיסות של אל על יצאו בזמן והיא דורגה במקום 41, ובפברואר 66.56% מהטיסות יצאו בזמן והיא דורגה במקום 37.

אתר flightstats.com גם דירג את עשר חברות התעופה המובילות ב-2017 מבחינת העמידה של טיסותיהן בלוחות הזמנים, ולפי הדירוג חברת איבריה נמצאת במקום הראשון עם 88.97% מהטיסות שנחתו בזמן, חברת ג'פאן איירליינס במקום השני עם 86.09% מהטיסות שהגיעו בזמן, ובמקום השלישי אול ניפון איירוויז עם 84.51% שהגיעו בזמן.





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.