י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרסום ראשון • הסערה בירושלים: ברקת מאוכזב ומסרב להיפגש עם החרדים

כינוס החירום שנחשף ב'בחדרי' העלה את זעמו של ראש העיר והוא מסרב להיפגש עם הנציגים החרדים ולדון עמם בסוגיית המבנה לת"ת הליטאי • ברקת מאוכזב מפני שלטענתו הוא הוצג כמי שמעכב פתרון בעוד הוא הבהיר שהוא מחויב לנושא

פרסום ראשון • הסערה בירושלים: ברקת מאוכזב ומסרב להיפגש עם החרדים
ארכיון



פרסום ראשון: ראש העיר ירושלים ניר ברקת מסרב להיפגש עם הנציגים החרדים ולדון עמם בסוגיית המבנה לתלמוד התורה הליטאי בשכונת רמות ב'. ל'בחדרי חרדים' נודע כי ברקת זעם על עובדת כינוס החירום של רבני 'דגל התורה', כינוס שנחשף ב'בחדרי חרדים'.

כאמור, ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברי המועצה החרדים פנו ללכת ראש העיר ברקת במטרה להפגש עמו ולדון על פתרון למצוקת תלמוד התורה - אך ברקת שהרגיש נבגד - סירב להיפגש עמם בשלב הזה.

על פי עמדת ברקת, הוא מתכוון לעמוד בכל הסיכומים עם הרבנים והעובדה שהועדה לתכנון ובנייה לא אישרה שימוש חורג למבנה הת"ת לא הייתה מתואמת עימו וכי היא נעשתה על ידי יו"ר הועדה מאיר תורג'מן.

יצוין, כי הזעם של ברקת מגיע בעקבות כך שלטענתו הציגו את העובדות כאילו הוא מעכב פתרון, בניגוד למה שהוא אמר והבהיר לרבנים בשכונת רמות ולנציגים החרדים, שהוא מחוייב לפתרון ושלא יהיה ילד אחד בחוץ, כלשונו, ולמרות זאת התלהמו נגדו לחינם.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף גם את מכתב המחאה של הרבנים שהתמקד בעיקר במינהל הקהילתי החילוני ברמות ובועדה לתכנון ובנייה. הרבנים וחברי המועצה נזהרו שלא לכתוב דבר נגד ראש העיר, אלא רק לדרוש ממנן להסדיר במיידי את מבנה הת"ת לשנה הבאה.

בנוסף, נודע ל'בחדרי חרדים' כי אתמול נפגש ברקת עם ח"כ משה גפני באחד ממסדרונות הכנסת והשניים שוחחו דקות ארוכות ללא זכר למתיחות שנרשמה בשבועות האחרונים.
ניר ברקת ירושלים רמות דגל התורה תלמוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד