י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לראשונה: אברהם פריד ומוטי שטיינמץ על במה אחת

שניים מגדולי הזמר החסידי ישתפו פעולה יחד באירוע אדיר שיתקיים בשבוע הבא במקסיקו • צמד הכוכבים יבצע ממגוון להיטיהם, בביצועי סולו ובדואטים, ובהשתתפות מקהלה בת עשרות מילדי הקהילה • ההופעה תתקיים במסגרת דינר גרנדיוזי של מוסדות 'דרך אמת' במקסיקו, אותו יכבדו בנוכחותם מעל 80 רבנים מרחבי העולם • כל הפרטים

לראשונה: אברהם פריד ומוטי שטיינמץ על במה אחת
פלאש 90





בשבוע הבא יתקיים מעמד אדיר במקסיקו, ביוזמת מוסדות 'דרך אמת', המשויכים לקהילה החרדית האשכנזית במדינה, בנשיאותו של הגאון הרב שמואל קמינצקי, זקן ראשי הישיבות וחבר מועצת גדולי התורה בארה"ב. הדינר יתקיים בנשיאותו של הנגיד שלמה יהודה רכניץ מלוס אנג'לס, שישא נאום אודות אחדותן של כלל העדות במדינה.





את האירוע ההיסטורי יכבדו בנוכחותם לא פחות מ-80 רבנים מרחבי הגלובוס. בערב תצוין ההתפתחות הנרחבת של המוסדות הקיימים כבר 12 שנה. נכון לעכשיו ישנם 'חיידר' לבנים, בית ספר לבנות, גני ילדים, בית הכנסת והכולל 'ברכת שמואל' ובית כנסת נוסף - 'אור ישראל'. באירוע יחנכו פתיחת ישיבה קטנה של מוסדות 'דרך אמת', כולל נוסף לאברכים - 'איילת השחר', וסמינר לבנות עבור בוגרות בית הספר.

באירוע כבר הבטיחו את השתתפותם רבנים רבים מהארץ ומהעולם. מישראל יגיעו הרב הראשי הרב דוד לאו, הרב אליעזר יהודה פינקל ראש ישיבת מיר, הרב שלזינגר ראש ישיבת קול תורה, המקובל הרב יקותיאל אבוחצירא, הרב יהושע אייכנשטיין ראש ישיבת יד אהרן, הרב ישראל מאיר וייס ראש ישיבת נחלת הלווים ורבנים רבים ונוספים.



גם רבני ארצות הברית ישתתפו בהמוניהם: הרב שמואל קמינצקי נשיא מוסדות 'דרך אמת', הרב אהרן פלדמן מבולטימור, הרב יוסף הררי רפול מניו יורק, ואחרים רבים. בנוסף, יגיעו לאירוע רבני המדינות של דרום אמריקה: הרב אליהו וואלט רבה הראשי של ברזיל, הרב דוד פרץ רבה הראשי של פנמה, הרב יצחק פרובר רבה של קוסטה ריקה, ורבני מדינות נוספים.

על החלק המוזיקלי של הדינר היוקרתי הופקדו הזמר אברהם פריד ואמן הרגש מוטי שטיינמץ, שלראשונה מופיעים במשותף במסגרת אירוע. זו גם הפעם הראשונה ששטיינמץ מופיע בארץ הסומבררו. השניים יבצעו במהלך הערב ממגוון להיטיהם לאורך השנים, ואף ישתפו פעולה בשני דואטים: 'ותערב', כאשר פריד מחליף לראשונה את מרדכי בן דוד בביצוע לשיר זה, ובנוסף - 'אל הנער הזה התפללתי', שיצא בעבר בקליפ בהשתתפות שטיינמץ, והפעם יבוצע לראשונה גם על ידי פריד.





את השניים תלווה תזמורת ענק, ועליה ינצחו ברוטציה צמד המנצחים מישראל - רובי בנט ויובל סטופל. את האירוע מפיקה גברת אתי ויינרך, שהפיקה בעבר מספר אירוע ענק בדרום היבשת, אך גם היא נרגשת לקראת האירוע ומספרת כי "מדובר באירוע בסדר גודל אדיר שלא נראה בעבר".

רגע מרגש יירשם כאשר מוטי שטיינמץ יבצע בתחילת הערב את השיר 'וזכני לגדל', כאשר אליו יצטרפו 80 מילדי הקהילה הלומדים בחיידר של מוסדות 'דרך אמת', שישאו דגלים ויצעדו לעבר הבמה שם ישבו כל עשרות הרבנים. בנוסף, יבוצעו במהלך הערב שירים נוספים של צמד הזמרים הענק, כדוגמת: 'ריבון העולמים', 'כאייל תערוג', ולהיטים רבים נוספים.



בעקבות גודל המעמד בו ישתתפו עשרות מרבני העולם, לא יבוצעו באירוע שירים שאינם ברוח ישראל סבא. יצוין כי הדרך להגעתו של ענק הזמר החב"די נסללה לאחר קבלת אישור מיוחד של הרב שמואל קמינצקי נשיא המוסדות והרב מלכיאל קוטלר ראש ישיבת לייקווד.
דרך אמת אברהם פריד מוטי שטיינמץ דינר מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד