י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טרגדיה: הרב חיים שאול שטיינוביץ ז"ל התמוטט בליל פורים ונפטר הבוקר

המנוח ז"ל בן 46 בפטירתו, התמוטט פתאומית בליל פורים בירושלים, במשך השבוע האחרון נלחמו הרופאים על חייו, אך לדאבון לב, השיב את נשמתו ליוצרה כשהוא מותיר את רעייתו האלמנה עם שלוש יתומות • הלוויתו בשעה 13:30

טרגדיה: הרב חיים שאול שטיינוביץ ז"ל התמוטט בליל פורים ונפטר הבוקר



ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים נפטר הבוקר בדמי ימיו הרב חיים שאול שטיינוביץ ז"ל והוא בן 46 בפטירתו.

בליל פורים האחרון יצא מביתו לחגוג את שמחת פורים בשכונת מאה שערים בירושלים בחצרות האדמו"רים, שם התמוטט לפתע פתאום ופונה לבית החולים במצב קשה, הרופאים נלחמו על חייו והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל נולד בירושלים בז' אלול תשל"א, לאביו המחנך רבי יוסף דב שטיינוביץ מחשובי התושבים ומגידי השיעורים בשכונת גבעת שאול בירושלים. ולאמו הרבנית חנה מהמחנכות החשובות בסמינרים בירושלים.

ר' שאול היה דמות מוכרת בירושלים בהיותו תושב קרית משה, כל חייו עמל לפרנסתו בחריצות ובנאמנה וגמל חסד בגופו ובנפשו עם כל אדם.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' היה איש פעיל מאוד שהאיר פנים לכל אדם, מעולם לא פגע באיש והיה מקדים שלום לכל אחד ואחד. מדובר בטרגדיה קשה מאוד המשפחה שבורה ורצוצה מפטירתו בשיא פריחתו וכוחו".

הותיר אחריו את רעייתו תמר שתחי', בתו של הרב חיים וילינגר בעברו חבר מועצת עיריית חיפה ושלוש בנות שנותרו ללא אב ומשענת.

הלוויה היום (שישי ערב שבת קודש פרשת ויקהל פקודי) בשעה 13.30 בצהריים, מבית הכנסת חניכי הישיבות 'אהל יונתן' בגבעת שאול ברחוב עמרם גאון 9 להר הזיתים, שם ייטמן.

יושבים שבעה בבית הוריו רחוב בן ציון 25 כניסה ב' בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב חיים שאול שטיינוביץ גבעת שאול ירושלים טרגדיה פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד