כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חגיגות ה-70 לישראל: הרבי יוזם כינוס ענק נגד המדינה

בסאטמר יוזמים כינוס גדול לאחר חג הפסח נגד מדינת ישראל, וזאת לקראת חגיגות השבעים למדינה; "עצרת אדירה לכל אלו התלמידים אשר לא כרעו לבעל הציוני, כדי לעורר הלבבות שלא להתפעל מן הנצחונות וההצלחות של הציונים" אמר הרבי

האדמו"ר מהר"א מסאטמר. צילום: משה גולדשטיין
האדמו"ר מהר"א מסאטמר. צילום: משה גולדשטיין



האדמו"ר מהר"א מסאטמר יוזם כינוס גדול נגד מדינת ישראל לקראת חגיגות שנת ה-70 למדינה.

בדרשה שנשא האדמו"ר, הוא ביקש מהרבנים לתכנן כינוס ענק בו יתכנסו כל אלו שהולכים תחת הדרכת האדמו"ר מסאטמר רבי יואל זצ"ל בשיטת ההתפרדות מכל מה שקשור לציונות ודוגלים בהתבדלות מוחלטת מכל מה שקשור למדינת ישראל והמסתעף ועל העסקנים להתחיל לעבוד על הכינוס הענקי.

האדמו"ר דיבר במיוחד על כך שאחרי חג הפסח חוגגים "הציונים" שבעים שנה להקמת מדינת ישראל ובעיקר עכשיו שזה מגיע עם העברת שגרירות ארה"ב לירושלים, חייבים כל אלו שממשיכים בדרכו הקדושה להתאסף בשיתוף כל הפלגים והמחנות וביחד לעורר את לבבות הצעירים לא לשמוח בשמחתם ולהבין את החורבן הגדול של הציונות בעולם שנמשכת עד עכשיו כאשר הם חוגגים 70 שנה להקמת המדינה והחורבן שזה הביא לכלל ישראל.

ובדבריו שתורגמו "בימים הקרובים לאחר חג הפסח ימלאו לדאבונינו שבעים שנה של גלות הציונות, יום המר אשר גבר האויב והוקם מדינה הציונות, ומיום ההוא ואילך מתגבר הסטרא אחרא להפיץ דעות כוזבות ורוח מינות בכל העולם, ומה גם לדכא את שארית הפליטה השרידים אשר ה' קורא. ולאחרונה קיבלו לדאבון כל יראי ה' חיזוק גדול מאת ממשלת ארה"ב, בפרט במה שהכריז על ירושלים כעיר הבירה של מדינת הציונות, ויש בדעתם להעביר את בנין השגרירות של ארה"ב לירושלים לרגל יום אידם לרגל מלאות שבעים שנה, ותוצאותיו מי ישורנה".

"חובתינו בשעה זו להתבונן" אמר הרבי מסאטמר "מה היה מרן דו"ז זללה"ה אומר בזמן כזה, ומה היה אבא מארי זללה"ה אומר בזמן כזה. ולענ"ד צריכים לצאת בקריאה גדולה לכל תלמידי וחסידי מרן דו"ז זללה"ה שומעי לקחו, כל אלו אשר הספה"ק ויואל משה נר לרגלם, ולסדר אסיפה גדולה ועצרת אדירה לכל אלו התלמידים אשר לא כרעו לבעל הציוני, כדי לעורר הלבבות שלא להתפעל מן הנצחונות וההצלחות של הציונים, ולחזור ולשנן דברי אלקים חיים".

"אבקש מהעסקנים החשובים של "ועד משמרת חומותיך ירושלים" להתאסף במוקדם עם עסקני כל הקהילות ההולכות בשיטת מרן דו"ז זללה"ה, ויטו שכם אחד בשיתוף מלא בכל הפעולות הנצרכות לסדר אסיפה גדולה וכללית לתכלית אחד כדי להרבות כבוד שמים לשם שמים, ובו יתאספו שלומי אמוני ישראל לחזק ולהתחזק על בנינו ועל דורותינו לדעת את הדרך אשר נלך בה במלחמת ה' נגד ציונות". אמר הרבי.

בנוסף ביקש הרבי "לחזור ולשנן לנו ולבנינו כי עצם הקמת המדינה היא הצרה הגדולה והיא מרידה במלכות שמים בפלטרין של מלך בארצינו הקדושה, ונכריז לכל העולם כולו כי אין לנו חלק ונחלה בה!, אנו מובדלים ומופרשים מהמדינה הטמאה וכל המסתעף!, וכי דעת תורתינו הקדושה היא שאסור למוסדות התורה ליהנות משלחן איזבל, הן תלמוד תורה והן ישיבות והן בתי חינוך לבנות".

מיד אחרי הדרשה החלו רבני הקהילה בהכנות לכינוס אחרי חג הפסח.
מדינת ישראל הרבי מסאטמר חגיגות השבעים ציונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד