י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרסום ראשון • מו"מ קדחתני בין החרדים לבית היהודי: האם מינוי הדיינים ידחה

ל'בחדרי' נודע כי החרדים מנהלים משא ומתן קדחתני במטרה שלא לדחות את כינוס הוועדה למינוי דיינים שצריכה להתכנס השבוע • הצעה: אם לא תהיינה הסכמות - הוועדה תידחה בשבוע

יובל שטייניץ. צילום: אוהד צוויגנברג / פול, פלאש 90
יובל שטייניץ. צילום: אוהד צוויגנברג / פול, פלאש 90



כשברקע המשבר הקואליציוני שמאיים לפרק את הממשלה, הנציגים החרדים מנהלים מו"מ קדחתני עם הבית היהודי, וזאת כדי להגיע להסכמות סביב זהות המועמדים לדיינים, במטרה שלא לדחות את כינוס הוועדה למינוי דיינים שנקבע ליום חמישי השבוע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשלב הזה, קיימים קשיים רבים במו"מ בין הצדדים, וכי אמש התקיימה פגישה בשיתוף כל הגורמים, פגישה שהסתיימה ללא הסכמות מה שעלול לגרום לדחיית הישיבה שתוכננה להשבוע.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי מועלית כעת הצעה, על פיה, אם לא תהיינה הסכמה - תידחה ישיבת הוועדה בשבוע, וזאת כדי לאפשר לצדדים להגיע לסיכום מוסדר.

יצוין, כי למרות חילוקי הדעות, יו"ר הוועדה השר יובל שטייניץ טרם הודיע על ביטול הישיבה, ולדברי בכירים, "נחוץ לו לרשום על שמו בתקופת כהונתו כמה שיותר מינוי של דיינים".

כמו"כ, נודע ל'בחדרי חרדים' כי הרב הראשי הרב דוד לאו המשיך לפעול גם הבוקר לדחות את מועד הישיבה השבוע. עוזרו רפי אלטמן שיגר בקשה ליו"ר הוועדה שטייניץ, שבה הוא מבקש ממנו לפרסם באופן רשמי על דחיית מועד כינוס הוועדה.

"נתבקשתי לפנות אליך ע"י כבוד הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שליט"א", כתב אלטמן לשר שטייניץ, "לאחר שבשיחתך אמש עם כבוד הרב הודעת שלא תתקיים ישיבת וועדה ביום חמישי הקרוב".

עוזרו של הרב לאו מבקש מהשר שטייניץ: "אודה על הוצאת הודעה רשמית לכלל חברי הוועדה על ביטול הישיבה".
משא ומתן הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד