י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בחצר בית כנסת בב"ב: נתפסו ביצים מהשטחים • צפו

בביקורת של מועצת הלול נתפסו 538 תבניות ביצים, בתוך קרטונים בחצר בית כנסת ברחוב חזון איש בבני ברק

הביצים בחצר בית הכנסת. צילום: מועצת הלול
הביצים בחצר בית הכנסת. צילום: מועצת הלול



אלפי ביצים עם חותמות מזוייפות של משווק מורשה נתפסו בחצר בית הכנסת בבני ברק ונשלחו להשמדה.

במסגרת ביקורת שגרתית של המועצה לענף הלול בבני ברק, נמצאה הבוקר (חמישי) בחצר בית כנסת אשלג ברחוב חזון איש, כמות של 538 תבניות ובהן כ-16,140 ביצים בחותמת מזויפת של משווק מורשה.

הביצים בחצר בית הכנסת. צילום: מועצת הלול

הביצים, שהובאו משטחי הרשות הפלסטינית, חתומות עם כיתוב "כשר לפסח" ונועדו למכירה או חלוקה. במועצה לענף הלול מדגישים כי ביצים שאינן מפוקחות תברואתית מסכנות את בריאות הציבור ושיווקם הפיראטי פוגע כלכלית במשווקי הביצים המפוקחות.

"אנו מבקשים מהציבור לרכוש ביצים רק במקומות מסודרים עם חותמת משווק מורשה עם תאריך אחרון לשיווק ולהימנע מרכישת ביצים מדוכנים בשווקים, רכבים חולפים וחלוקה בבתים" אומרים באגף הפיקוח של מועצת הלול.

חברון גרנביץ', ממתפללי בית הכנסת, אומר ל'בחדרי חרדים' הביצים שנתפסו הבוקר, נקנו על ידי גבאי בית הכנסת לצורך חלוקת 'קמחא דפסחא' לאברכי החסידות. "הליך קנית הביצים נעשה בתום לב וללא ידיעה מוקדמת על איכותם הגרועה ומסוכנותם לאכילה" אמר.

"לא הייתה במקרה זה כוונת רכישה במזיד של ביצים זולות ומוברחות, לצורך מסחר והונאת הציבור חלילה, אלא לצורך חלוקה פנימית" אמר חברון ל'בחדרי'. "גבאי חצר אשלג הולכו שולל על ידי סוחר שהציג את מרכולתו כמפוקחת וטרייה".
מועצת הלול ביצים מסוכנות חותמת כשרות מזוייפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד