י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: דרכו האחרונה של החתן שנשרף למוות

מאות השתתפו בהלויית החתן ישראל לוין ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים מחרידה בארה"ב, יחד עם ארוסתו אלישבע קפלן ע"ה. הוא נטמן בבית העלמין בבית שמש, בסמוך לאחיו אהרון ז"ל, שנפטר לפני שנתיים בחטף. בהלווייה השתתף הרה"צ רבי דן סגל

צפו: דרכו האחרונה של החתן שנשרף למוות
הלוויתו של החתן ישראל לוין ז"ל צילום: chutznik.com



החתן ישראל לוין ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים מחרידה בארה"ב יחד עם ארוסתו, הובא הערב (ראשון) למנוחות בבבית העלמין בבית שמש. הוא נטמן ליד אחיו אהרון ז"ל שהלך לעולמו במפתיע לפני שנתיים, כך מדווח כתב 'בחדרי חרדים'.

החתן ישראל לווין הובא למנוחות בבית הלוויות בבית שמש. בהלוויה שנערכה לשניהם בערב חג שביעי של פסח בניו יורק, נטמנה הכלה אלישבע קפלן ע"ה. בהלוויה השתתף גם הגה"צ רבי דן סגל שאבי המשפחה מקורב אליו.



אביו הרב ישעיהו ספד בבכי לבנו ואמר, "כשהבן הקודם נפטר (לפני שנתיים) אני אמרתי שעלינו לשבח לאדון הכל, מאחר והבן שנפטר לפני שנתיים היה תמיד מסיים את דברין עם המשפט 'השם הוא המלך', ועכשיו אני מרגיש שהקב"ה נמצא איתנו בצרה, וזה לא רק כאב אישי, בילד הקודם זה היה כאב אישי, עכשיו זה כאב כללי גם של הקב"ה, 'עימו אנוכי בצרה', הקב"ה גם עבר את השריפה, תמיד אנחנו מתפללים למשיח בגלל הצער שלנו, אבל אנחנו צריכים להתפלל על המשיח גם בשביל הצער של הקב"ה, אנחנו צריכים לבקש גם בשביל הקב"ה שלא נמצא בבית שלו".

אחיו של הנפטר בכה ואמר: "תמיד מבקשים מהנפטר שיהיה מליץ יושר, אתה יודע מה זה אח שכול, כי אתה הרגשת מה זה להיות אח שכול, אבל אחינו הגדול לא ידע מה זה אח שכול, אז אתה תהיה מליץ יושר עלינו בצורה שבה אתה מבין מה זה אח שכול".

בהלוויה שנערכה בערב שביעי של פסח ספד האב לבנו, ואמר: "בפסח הילדים לוקחים את האפיקומן, הם מתכננים לילה שלם לגבי האפיקומן, בסוף האבא מבקש את האפיקומן, הוא מוודא עם הילד לגבי האפיקומן אם זה היה מחוץ לחמץ, ואז מבקש אותו בחזרה, אבל הילד לא יחזיר את האפיקומן אם הוא לא יקבל הבטחה לפרס, ילד זה כמו המצה, אין בו חמץ - יצר הרע, כל חייו הוא (החתן ישראל) ניסה להשאר בצורה הזאת, שלחנו אותו לישיבה הכי טובה, עכשיו השם רוצה את המצה שלו בחזרה, הקב"ה אני מחזיר לך בחזרה את "המצה", אבל יש לי זכות לדרוש מתנה לאפיקומן, בשביל האפיקומן שלי אני רוצה 10,000 שידוכים בכלל ישראל, 10,000 רפואות שלימות בכלל ישראל, וסיעתא דשמיא ל-10,000 נוספים הזקוקים לישועות".

צילום: chutznik.com

















לווייה חתן וכלה בית שמש ישראל לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד