י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המתמודד משה ליאון נגד 'הפלג הירושלמי': "אני נגד הפגנות אלימות"

לקראת ניסיונו בשנית, לכבוש את ראשות העיר ירושלים, לאחר עזיבתו של ניר ברקת את הזירה, התראיין ליאון ל'מהדורה המקומית' והציג את משנתו בדרך לניצחון; "צריך לדאוג לחרדים באופן רציני ביותר" וטוען כי בכוורת שלו ישנם לא מעט חרדים

משה ליאון. צילום: משה גולדשטיין
משה ליאון. צילום: משה גולדשטיין



מערכת הבחירות ברשויות המקומיות מתחממת, עם ניעור פירורי המצות והחזרה לשיגרה, אחת הזירות המרתקות, אם לא הזירה המרתקת ביותר, היא עיר הבירה, אליה נשואות עיני העולם כולו - מי ינהיג את העיר בארבעת השנים הבאות, החל מליל תוצאות הבחירות בחודש חשוון הקרוב.

אמש (שלישי) התראיין המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון, לתכנית 'המהדורה המקומית' בהגשת יעקב גרודקה וישראל אוחיון ברדיו 'קול ברמה', והנפיק שורת כותרות, בשלל נושאים סביב נסיונו לכבוש את העיר בשנית, לאחר שבפעם הראשונה לא הצליח לגבור על הראיס הנוכחי ניר ברקת.

"אני מתמודד לראשות העיר והשאיפה שלי לנצח ועוד הדרך ארוכה". פתח ליאון את הראיון.

"בבחירות הקודמות לאחר שלושה חודשים של קמפיין זכיתי בלמעלה מתשעים וחמישה אלף מצביעים, זה היה הישג חשוב מאוד והחמש שנים שחלפו עשו לי רק טוב מבחינת ההכנה שלי לקחת את ראשות העיר ולהוביל אותה קדימה".

"בחמש שנים האחרונות עזבתי את כל עיסוקי ועבדתי לטובת העיר ירושלים ותושביה, והיום אני מרגיש באופן אישי יותר מחוזק עם רצון רב יותר להוביל את העיר קדימה".

"הכישורים שיש לי ומה שלמדתי מהשנים האחרונות הם נותנים לי את החשק להוביל את העיר שיש בה את כל סוגי האוכלוסיות קדימה מבחינת תשתיות ותקציבים".

ליאון הבהיר: "לא סגרתי ולא נרקם שום דיל עם אף אחד. אני עובד בענייני העיר ועושה טוב לכל התושבים וזה עדיין לא הזמן לדון מי תומך בי ומי לא".

בראיון הוא מנה את הישגיו: "העיר חייבת בראשה אדם כמוני שהצליח בעסקים, במשרד ראש הממשלה כמנכ"ל, כיו"ר רכבת ישראל ויו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, את כל הניסיון הזה ואת כל היכולות שהצגתי בתפקידים האלו, אני מביא לעיר את העשייה הציבורית שהיא חלק מתוכי".

באשר לתמיכה חרדית, הוא מפגין ביטחון: "החרדים תמכו בי ברובם לאחר היכרותם איתי משנים קודמות, צריך לדאוג לחרדים באופן רציני ביותר, לשקם את השכונות, לדאוג לניקיון, לתשתיות את מוסדות החינוך ולבנות עוד כיתות. יש בירושלים חוסר של מאות כיתות לציבור החרדי וגם בדיור, אך נושא הדיור הוא חוסר של כלל הציבור ולא רק החרדים, אני אביא לבניית אלפי יחידות דיור בעיר וגם לחרדים".

משה ליאון שרץ בפעם הקודמת מטעם 'הליכוד ביתנו', מבהיר כי הפעם: "אני רץ ברשימה עצמאית ולא שייך לאף מפלגה, ברשימה זו אוביל את כל תושבי ירושלים יחד כולל החרדים".

המראיינים שאלו אותו באשר ליחסיו עם 'הפלג הירושלמי', וזה השיב: "אני נגד הפרות סדר והפגנות אלימות, אני בהחלט בעד שמיעת דיעות והצגתם ולגשר בין הפערים".

לסיום, הבהיר; "אני בעד קואליציה רחבה וכל מי שירצה לשבת איתי, אשמח לצרף אותו.
אני מתייעץ עם המון חרדים והמון אנשים, כרגע אני מדבר עם כולם והכוורת מסביבי רחבה ולא צפופה".
משה ליאון בחירות לראשות העיר ירושלים הפלג הירושלמי קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד