י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אשתו של מקרון: "מלניה מסכנה, היא לא יכולה לפתוח חלון"

רעייתו של נשיא צרפת שחזרה לפני כמה ימים מביקור בבית הלבן יחד עם בעלה, חיוותה דעתה על המארחת - הגברת הראשונה של ארה"ב ועוררה סערה

הבית הלבן: pixabay
הבית הלבן: pixabay צילום: pixabay



רעייתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון התראיינה לאתר "לה מונד" וסיפקה כמה משפטים שבמהרה עוררו סערה בארה"ב, "היא לא יכולה אפילו לפתוח חלון בבית הלבן" אמרה גברת מקרון על הגברת הראשונה מלניה טראמפ.

במהלך ביקורם של הזוג הצרפתי בשבוע שעבר בבית הלבן, נראו הנשיא האמריקאי והצרפתי בידידות גדולה, גם הנשים צולמו כשהן מחוייכות ובידידות גדולה, אך לאחר סיום הביקור התראיינה הגברת מקרון לתקשורת בצרפת ו"פתחה פה" על רעיית הנשיא - הגברת מלניה טראמפ.

"מלניה לא יכולה לעשות כלום, היא אפילו חלון לא יכולה לפתוח בבית הלבן, היא לא יכולה להוציא את האף שלה החוצה, היא הרבה יותר מוגבלת ממני" אמרה בריגי'ט מקרון.

"אני ? יכולה כל יום לצאת בפריז". אמרה הגברת הצרפתית.

בריגי'ט הוסיפה לרדת על מלניה; "אני לא רציתי להיות תפאורה של בעלי, אני לא רציתי להיות כמו עציץ פרחים". בריג'ט התייחסה לכך שמלניה משמשת לבעלה הנשיא תפאורה.

לאחר הביקורת שלה, הוסיפה בריג'יט כי מלניה "נחמדה ומקסימה, היא אינטליגנטית ופתוחה מאוד".

היא הוסיפה כי "התקשורת לעיתים קרובות מנתחת את מצב האושר של מלניה בצורה לא נכונה, יש לה אישיות מאד חזקה, אבל היא מצליחה להסתיר את זה".

אשתו של מקרון אמרה גם "אני לא מרגישה אשה של נשיא, אני נשארת פשוטה, אני לא מרגישה שאני הגברת הראשונה".

התגובות של הגולשים היו מגוונות, בעיקר התלוצצו על הפרשי הגילאים בין השניים, מקרון צעיר מאשתו ב-25 שנים, אשתו של מקרון בדיוק חגגה יום הולדת 65, בעוד טראמפ מבוגר מאשתו ב-24 שנים, וגם היא בדיוק חגגה יום הולדת 48.
מלניה טראמפ בריגי'ט מקרון דונלד טראמפ סערה ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד