י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כמו קסם: הכירו את המופע שירים לכם את האירוע

מטבע הדברים, אנחנו אוהבים אירועים חברתיים. זו ההזדמנות שלנו לפגוש קרובי משפחה וחברים שלא ראינו זמן רב, להשתתף בשמחתם של אנשים אהובים ולהתעדכן בנעשה בשוק העבודה, אם מדובר בכנס, יום עיון או אירוע חברה • כל אירוע שכזה זקוק לערך מוסף. אמת, הזמנתם קייטרינג, שכרתם אולם גדול ודאגתם לעיצוב וקישוטים, אבל כדי להפוך את האירוע למושלם, כדאי להזמין אמן מקצועי, ורצוי אמן חושים

מישל אמן החושים. צילום: יח"צ
מישל אמן החושים. צילום: יח"צ

 


אמן חושים הוא למעשה פעלולן המבצע טריקים מרהיבים אשר מבוססים על טכניקות זיכרון וטריקים עם עצמים שונים. אם בחרתם להזמין אמן חושים למבוגרים, קיבלתם את ההחלטה הנכונה וזאת מכמה סיבות:

• מדובר במופע ייחודי – כאשר אנו מארגנים אירוע, אנו למעשה מחפשים דרך להמציא את הגלגל. בדרך כלל, אנחנו מזמינים את הקייטרינג הטוב ביותר, דואגים לקשט את האולם המפואר בבלונים ואפילו מביאים מתנפחים לילדים. אך מכיוון שהאירוע שלנו מיועד בעיקר למבוגרים, עלינו לחשוב על מופע שיעסיק ויפתיע גם אותם. אמן חושים אשר מראה פעלולים שלא מן העולם הזה יכול להיות אופציה מצוינת.

• מתאים לכל אחד – לפני שהוא מגיע לאירוע, לומד הקוסם על קהל היעד שלו ומתאים את עצמו לאורחים. כך למשל, אם מדובר באירוע שמרבית המשתתפים שלו באים מן המגזר הדתי או החרדי, אמן חושים למבוגרים ידע לסנן תכנים בלתי מתאימים, ויציג רק את התכנים הראויים לקהל זה.

• מרחיב אופקים – כולנו אוהבים ללמוד משהו חדש בחיינו. מופע של אמן חושים יכול להעשיר את הידע שלנו ולהראות לנו באמצעות טריקים מתוחכמים שקיימים בעולם הזה אנשים אשר יודעים לבצע טריקים מרהיבים באמצעות זריזות ידיים, אימון רב וניצול הפסיכולוגיה האנושית.

• שובר את הקרח – באירועים רבים יש צורך לשבור לא פעם את הזרות בין המשתתפים. זה יכול להיות כנס המשותף לכמה עסקים, אירוע פרטי שאליו הוזמנו אורחים שאינם מכירים טוב אחד את השני ואפילו ערב חברה שבו העובדים נוטים להסתכסך או אינם נפגשים אחד עם השני במהלך היום. אמן חושים מקצועי מלכד את כולם באמצעות חוש ההומור החריף האופייני לו ומעניק לאירוע קסם ייחודי.

• אפשר לנסות בבית – מופע חושים מרהיב גורם למשתתפים להתעניין בתחום. בתום האירוע, חלקם יחזרו הביתה ויתחילו לחפש חומר על אמן חודשים למבוגרים ועל הסודות שלו. לעתים, חושף אמן החושים את הסודות לטריקים פשוטים יחסית, אך כדי להבין לעומק את הטכניקות השונות, יש צורך בלימודים אינטנסיביים במשך שנים רבות.

 

הקוסם שעושה את ההבדל
מישל הוא אמן חושים מנוסה אשר הופיע רבות באזורים שונים בעולם. הוא מביא את המופע גם לארץ ומתאים אותה לקהל היעד. מישל דובר אנגלית, צרפתית ועברית באופן שותף, ולכן המופע שלו יכול להתאים גם לקהל עולים. אז אם אתם מתכננים אירוע בקרוב ומחפשים מופע בלתי נשכח, כדאי לפנות למישל.

קוסם אירוע משפחתי אמן חושים מישל הקוסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד