י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שוב מתקפה נגד מתחם הבילויים במחנה יהודה: "זה נגד החוק. זה פיקוח נפש"

בעוד שני המועמדים המובילים "כרגע" לראשות עיריית ירושלים מצהירים כי לא יסגרו את המקום, בטאון חסידות גור ממשיך להעלותו לסדר היום; "אין דבר הגיוני יותר, פשוט וברור יותר מהדרישה החד משמעית לסגור את מתחמי הבילוי וההסעדה" ומבהיר; "זה הזמן וזו השעה להציב את הנושא בראש סדר היום הציבורי ולתבוע את תיקונו להבהיר לכל שהוא לא יירד מסדר היום עד אשר יתוקן"

חסיד גור קונה במחנה יהודה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
חסיד גור קונה במחנה יהודה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90



עיתון 'המודיע' בטאונה של חסידות גור ממשיך בדרישה החד משמעית לסגירת מתחמי הבילוי בשוק מחנה יהודה בלילות.

כזכור, לפני מספר שבועות נחשפה ב'בחדרי חרדים' פנייה של חסידות גור לחברי העירייה לפעול לסגירת המקום, מאז הדבר על לסדר היום ואף ליצמן התנה תמיכתו במועמדים לראשות בתנאי סגירה למקום שהפך להוללות.

במאמר מערכת הבוקר (ראשון) נכתב שוב וביותר חריפות כי הדבר גובל בפיקוח נפש: "אין דבר הגיוני יותר, פשוט וברור יותר מהדרישה החד משמעית לסגור את מתחמי הבילוי וההסעדה על כל תופעות השלילה המתהוות מהם הפועלים בשוק 'מחנה יהודה' בירושלים".

לדברי כותב המאמר: "הדרישה משותפת למגוון רחב ביותר של תושבי העיר. החל משכנים המתגוררים בשכונות הסמוכות לשוק, שאיכות חייהם מופרת מידי לילה עם הרעש, הצחנה, המהומה וההתנגדויות עבור כל מי שירושלים יקרה להם".

כותב המאמר טוען גם כי אין שום כפיה דתית בדרישה להפסיק את הבילוי בשוק אלא להיפך: "יש כפיה אנטי דתית במה שקורה שם וכן מפגע תברואתי הפוגע באיכות חייהם של רבים, והעבודה שחלק גדול מן הנעשה שם, הוא גם ללא רישיון ואנטי חוקי בצורה מובהקת".

"תקופה ארוכה מנסים קרובים אל החלל, להפעיל כל בעל השפעה בעיר, כדי למגר את המפגע. תושבים מן השורה, כמו גם חברי מועצת העיר מתריעים וזועקים אך קולם לא נשמע, קברניטי העירייה כיום, מעדיפים את צרכי הבילוי של אלה שלא מן האיזור על פני איכות חייהם של התושבים".

"זה לא יכול להמשך", קובע הכותב "אפילו לא יום אחד נוסף. ולכן יש לחזק ולעודד ולהעניק גיבוי מוחלט לדרישה מראש העיר לנקוט יד תקיפה כנגד מפרי החוק במטרד החמור המנוגד לאופיה של ירושלים".

לסיום מתייחס כותב המאמר ב'המודיע' לתמיכת הציבור החרדי במועמדים השונים בבחירות הקרובות ומבהיר; "חשוב שיידעו כל המבקשים את אמונו של הציבור ותמיכתו כי בזאת ייבחנו: האם יתחייבו להעביר את רוע הגזירה, וישימו קיץ לסיוט מתמשך פיסית ורוחנית. זה הזמן וזו השעה להציב את הנושא בראש סדר היום הציבורי ולתבוע את תיקונו להבהיר לכל שהוא לא יירד מסדר היום עד אשר יתוקן".

"חיבים לתקן, פיקוח נפש לתקן ואפשר לתקן. צריכים רק לרצות". נכתב בשורת הסיום.

יצוין כי שני המועמדים הדתיים אשר כרגע במירוץ - זאב אלקין ומשה ליאון הצהירו בראיונות לכלי התקשורת בישראל כי לא ייענו לדרישה לסגור את המקום המיתולוגי.
מחנה יהודה חסידות גור המודיע בילויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד