י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו • סגן השר החרדי על פסגת טראמפ-קים: "קינאתי בהם"

הפסגה ההיסטורית בסינגפור הגיעה גם לכנסת, ולא פסחה על הנציגים החרדים: סגן שר האוצר איציק כהן התייחס היום (רביעי) לפגישה ההיסטורית בין נשיא ארצות הברית ומנהיג צפון קוריאה: "אתמול הרגשתי איזה צביטה בלב"

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



הפסגה ההיסטורית בסינגפור הגיעה גם לכנסת, ולא פסחה על הנציגים החרדים: סגן שר האוצר איציק כהן (ש"ס) התייחס היום (רביעי) לפגישה ההיסטורית בין נשיא ארצות הברית ומנהיג צפון קוריאה.

בנאום שנשא בכנסת סגן שר האוצר יצחק כהן (ש"ס) אמר, "אני פשוט לא מבין, אנחנו נכנסים לסדר היום בכזו שגרה, לאחר האירוע ההיסטורי אתמול. נשיא ארצות הברית ומנהיג צפון קוריאה, כמה קינאתי בהם אתמול. אני לא יודע, אני חושב שמנהיג צפון קוריאה גם היה קיצוני וגם טראמפ לא היה פחות קיצוני, ואתה רואה שיש מציאות שנשיא ארצות הברית ישבו יחד".




כהן הוסיף, "קינאתי בהם, לא יודע, הלוואי שזה יקרה אצלנו. אני התפללתי, ריבונו של עולם, שיקרה גם אצלנו, נראה את ביבי יושב, לידו יושבים המנהיגים של הצד השני, מחייכים, לוחצים ידיים וחותמים על מזכרי הבנות".

כהן נשאל ע"י חברת הכנסת שלי יחימוביץ האם לדעתו צריך לדבר עם החמאס, והשיב: "אם זה יביא שלום, תדברי גם עם השטן. אם זה יביא שלום, בוודאי שכן, מה זאת אומרת? - אם זה יביא שלום, לדבר גם עם אשתו של השטן. אם זה יביא שלום, כל אחד פרטנר לשבת אתו, לא משנה מי".

כהן אמר בדבריו כי צריך לשבת גם עם החמאס, "לשבת מולו אם זה יביא את השלום? אני לא רואה בזה שום בעיה. אני אישית לא רואה בזה שום בעיה. אתם רואים בזה בעיה?" כהן הוסיף, "אני באמת אתמול הרגשתי איזה צביטה בלב, לראות שני מנהיגים, שהיו על סף מלחמה גרעינית, עם מסכת השמצות הדדית מטורפת ובחדווה".
דונלד טראמפ יצחק כהן חמאס קים גונג און מפגש פסגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד