כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הדובר האומלל

צפו: יועצי ראה"מ מתחו את הדובר של רגב

צפו: טופז לוק אחראי הדיגיטל בלשכת ראה"מ ויאיר קספריוס,  הממונה על הסיורים, מתחו את דוברה של השרה מירי רגב לאחר שהתלונן על כך שהשרה הורחקה מנתניהו בכנס בשבוע החולף

צפו: יועצי ראה"מ מתחו את הדובר של רגב
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

טופז לוק אחראי הדיגיטל בלשכת ראה"מ ויאיר קספריוס, הממונה על הסיורים מתחו את דוברה של השרה מירי רגב, לאחר שהתלונן על כך שהשרה רגב הורחקה מנתניהו בכנס בשבוע החולף.

בשיחה יאיר קספריוס מבקש כביכול לחבר בין אלי סבתי דוברה של רגב לבין ראש הממשלה, שהתלונן על עובדת לשכת ראש הממשלה חני בלייוייס, שהחליטה על סדר המקומות בכינוס.

קספריוס כביכול חיבר לקו את נתניהו, ובעת הזו נכנס לסיפור גן לוק שמחקה את נתניהו ומבקש להודות לסבתי על עבודתו "חשוב לנו הקשר איתכם, אני מתנצל על מה שהיה", אמר לוק בקולו של נתניהו.

כזכור, בכנס שהתקיים בסוף השבוע הקודם הופתעו בכירי הליכוד לגלות את השרה מירי רגב שזכתה לקירבה מצדו של נתניהו יושבת הרחק ממנו ומרעייתו. מנגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ישב קרוב למלוכה לצידה של רעיית ראש הממשלה, לאחר נתק ממושך שהגיע בעקבות התעקשות של אלדשטיין שנתניהו לא ינאם בטקס הדלקת המשואות.

בלשכת ראש הממשלה מיהרו להגיב, "‏למען הסר ספק, היחסים בין ראש הממשלה נתניהו לבין השרה מירי רגב הדוקים מתמיד וראש הממשלה נתניהו מעריך אותה ואת פועלה למען מדינת ישראל".

נתניהו מירי רגב יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד