ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

"דונט וורי": הדובר החרדי גזר את החוגר וסיים את תפקידו

לאחר שירות צבאי אשר נמשך שנתיים ושמונה חודשים בדיוק, חזקי שכטר, הדובר החרדי בצה״ל, גזר היום את החוגר הצבאי ובכך תמה תקופת שירותו הצבאי. שכטר טרם הודיע לאן פניו מועדות אך בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא אומר כי, ״לפניי מספר פרויקטים בזירה התקשורתית. דונט וורי, נודיע בקרוב".

חזקי שכטר. צילום: באדיבות המצלם
חזקי שכטר. צילום: באדיבות המצלם

לאחר שירות צבאי אשר נמשך שנתיים ושמונה חודשים בדיוק, חזקי שכטר, הדובר החרדי בצה״ל, גזר היום את החוגר הצבאי ובכך תמה תקופת שירותו הצבאי.

במשך תקופת שירותו, שכטר היה אמון על הקשר של דובר צה״ל אל מול התקשורת החרדית. במסגרת תפקידו עבד להוציא לפועל מאות כתבות בכלי התקשורת המגזרים וכן ערך ימי שטח וסיורים לכתבים ולעורכים.

גם בזירה הציבורית שכטר לא טמן את ידו בצלחת ועזר לפניות אשר באו לפתחו. עוזרי הח״כים ואנשי ציבור נוספים פנו אל שכטר במטרה שיעזור עם מגוון סיפורים אשר מתרחשים בתוך כותלי הצבא ואף מחוצה לו.

בהודעה ששלח שכטר לעיתונאים נכתב כי״במשך התקופה הארוכה והמאתגרת הזאת, ניסיתי להביא לידי ביטוי את חשיבות התקשורת החרדית ואת עוצמת המגזר. לפעמים הצלחתי מעבר למצופה ולפעמים, לצערי, לא היה בידי לספק את הרצונות והבקשות של כל אחד. השתדלתי להיות ׳האיש׳ במקום שאין איש, אני מקווה שעמדתי בזה.

"לא היה קל לעמוד כחומה בצורה בפני אנשים שפחות מבינים את העולם השונה, אך בעבודה איתנה יחד איתכם, אנשי התקשורת, הצלחנו למקם את תא תקשורת חרדית בחטיבת דובר צה״ל, כפרטנר מצויין לעבודה. לא תמיד ראו את זה כלפי חוץ, אך השינוי נעשה מבפנים. עשינו יותר כתבות, יותר תדרוכים, יותר ימי שטח ויותר ימי עיון. יש עוד הרבה מה ללמוד ולהשתפר, אני בטוח שזה יקרה", כתב שכטר.

שכטר טרם הודיע לאן פניו מועדות אך בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא אומר כי, ״לפניי מספר פרויקטים בזירה התקשורתית. דונט וורי, נודיע בקרוב".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד