י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גנב את הכיפה והספר והשליך לפח

העזתי תקף את היהודי בשוויץ: אשסף גרונך

בתקרית שהתרחשה לפני כחצי שנה ודווחה רק כעת בתקשורת המקומית, תקף פלסטיני יליד עזה יהודי ברכבת בשוויץ, כשהוא מכה אותו בכל חלקי גופו, מתעלל בו בדרכים שונות ומכריז: "אני רוצה לשסף את גרונך

העזתי תקף את היהודי בשוויץ: אשסף גרונך
pixabay

מהגר פלסטיני תקף יהודי חובש כיפה ברכבת בשוויץ בחודש פברואר האחרון, כאשר המקרה מדווח בתקשורת השוויצרית לראשונה רק בימים האחרונים.

הפלסטיני לא הורשע בפשע שנאה, אך נידון לארבעה חודשי מאסר בגין התקיפה, שאירעה ברכבת ליד העיר לוזאן. כך דווח באתר החדשות הגרמני '20 Min'.

הפלסטיני, בן 40 יליד עזה בשם מוחמד, זרק חולצה על פניו של היהודי, ששמו הפרטי ישראל, ואז גנב ממנו בקבוק מים, ספר שהחזיק ביד ואת הכיפה, והשליכם לפח אשפה סמוך.

מוחמד, שלו כמה הרשעות הקשורות לסחר בסמים, גנב גם את שעונו של היהודי, שבר את משקפיו והחל להכותו בכל חלקי גופו. בשלב זה, על פי הדיווח, אמר מוחמד לישראל: "אני רוצה לשסף את גרונך".

יוהאן גורפינקל, מזכ"ל קבוצת 'CICAD' שעוקבת אחרי האנטישמיות בשווייץ, תקף את ההחלטה שלא לכלול את הסעיף 'פשע שנאה' בכתב האישום, ואמר כי: "פרטי המקרה מצביעים על כך שמוחמד תקף את ישראל, משום שהיה חבוש כיפה וזוהה כיהודי, והרשעתו של מוחמד בחודש שעבר אינה מתייחסת לפשע שנאה כאלמנט חמור בתקיפה".

היהודים במספר מדינות באירופה סובלים בחודשים האחרונים מתקיפות חוזרות ונשנות על ידי מהגרים מוסלמים, בגרמניה אירעו מעל עשרה מקרי תקיפה נגד יהודים בטווח של חודשיים, ונראה שלמרבה הצער התופעה לא עומד להיפסק בקרוב.

שווייץ רכבת אנטישמיות באירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד