י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נוסע לפסגה

נתניהו יבקר את הליטאים - מי יחליף אותו?

ראש הממשלה נתניהו ימריא מחר לביקור בן כמה ימים בליטא ויבקר בין הייתר בבית הכנסת של הגר"א בוילנא | השרה מירי רגב היא ראשת הממשלה בעת היעדרו

נתניהו יבקר את הליטאים - מי יחליף אותו?
ראש הממשלה נתניהו בטיסה-ארכיון צילום: אבי אוחיון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא מחר (חמישי) לביקור מדיני בליטא, במהלכו יבקר בבית הכנסת של הגאון מווילנא ובאתרים יהודים במקום.

במהלך הביקור ישתתף רה"מ נתניהו בפסגת המדינות הבלטיות וכן ייפגש עם ראשי המדינות הללו, ראש ממשלת ליטא סאוליוס סקוורניאליס, ראש ממשלת לטביה מאריס קוצ'ינסקיס וראש ממשלת אסטוניה יורי רטס.

מלשכת ראש הממשלה מסרו כי במהלך הפסגה ידונו ארבעת המנהיגים בהעמקת שיתוף הפעולה בין המדינות. רה"מ נתניהו ייפגש גם עם נשיאת ליטא דליה גריבאוסקאיטה בארמון הנשיאות.

כמו כן, במהלך הביקור ישתתף נתניהו בטקס אזכרה באתר הזיכרון פונאר, יחד עם ראש ממשלת ליטא סאוליוס סקוורניאליס, שר החוץ של ליטא לינאס לינקביציוס ועם ניצולת שואה מגטו וילנה.

"במהלך הטקס יעניק רה"מ מדליה ותעודה לנכדת משפחת חסידי אומות עולם", נמסר משלכתו של ראש הממשלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בנוסף יבקר רה"מ נתניהו בבית הכנסת הכוראלי של וילנה, בית הכנסת ששרד בווילנה את מלחמת העולם השנייה, שם ייפגש עם הקהילה היהודית של ליטא.

במהלך שהותו של נתניהו בחו"ל, השרה מירי רגב תמלא את מקומו של ראש הממשלה, ושר הביטחון אביגדור ליברמן ימלא את מקומו בניווט הקבינט - במידה והוא יאלץ להתכנס באותם ימים.

בנימין נתניהו מירי רגב ביקור מדיני הגאון מוילנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד