י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שלוש מיליון שקלים לקופה

מבחן הכניסה של המנכ"ל: דינר לחסידי גור

חודשים בודדים מאז חילופי המשמרות בניהול ב'איחוד מוסדות גור',  נערך הדינר הראשון בהנהגת המנכ"ל החדש, יהודה אריה לייב (לייבל) יוסקוביץ, כשקדם לו מתח לא פשוט בצמרת העסקונה הגוראית שביקשה לראות האם יוסקוביץ יצליח לעמוד בציפיות ולספק את הסחורה

מבחן הכניסה של המנכ"ל: דינר לחסידי גור
לייבל יוסקוביץ צילום: באדיבות המצלם

חודשים בודדים מאז חילופי המשמרות בניהול ב'איחוד מוסדות גור',  נערך הדינר הראשון בהנהגת המנכ"ל החדש, יהודה אריה לייב (לייבל) יוסקוביץ, כשקדם לו מתח לא פשוט בצמרת העסקונה הגוראית שביקשה לראות האם יוסקוביץ יצליח לעמוד בציפיות ולספק את הסחורה.

למרות שיוסקוביץ הספיק לרשום ברזומה הגוראי ניהול מרשים של כמה וכמה מוסדות ושליחויות קודש לפרויקטים שאפתניים שדרשו סכומי עתק, המתח לקראת הדינר השבוע היה רב. מדובר בחוג תורמים של מעמד הביניים, והיו רבים שסברו שהפוטנציאל שלו להתרחבות גדול מאוד ועדיין לא בא לידי ביטוי.

בחסידות גור מספרים כי השבועות שקדמו לדינר הוקדשו ב'איחוד' לגיוס תורמים חדשים והדריכות הייתה גדולה, האם המנכ"ל החדש והמדיניות שהוא מנסה להטמיע לייעול המערכת, לה הוא מבצע בחודשי כניסתו לתפקיד רה ארגון מקיף, תשפיע אכן על התוצאות בשטח, האם יירשם גידול בסך התורמים או לא.

כעת, כמה ימים אחרי הדינר, הגיעו לידי "בחדרי חרדים" המספרים המלאים שמוכיחים כי ב'איחוד' הצליחו אכן להשיג זינוק ענק של למעלה מ-50% במספר החברים בחוג המכובד. מ-700 חברים העפילו מגייסי התורמים באיחוד והצליחו להביא עוד 400 מצטרפים חדשים, שכל אחד מהם מתחייב לתרום ל'איחוד' מדי חודש סך של 600 שקלים ובשנה 7200 שקלים.

שקלול תקציבי כולל מעלה כי מדובר בתוספת תקציבית ענקית של קרוב ל-3 מיליון שקלים בשנה, כשהסך המצטבר מכלל חברי החוג עומד על כ-8 מיליוני שקלים. גורמים בחסידות גור מציינים כי הישג זה מהווה אבן דרך חשובה עבור יוסקוביץ שהיה צריך להוכיח יכולות וכעת עבר בהצלחה מרשימה את משוכת מבחן הכניסה.

בדינר שהתקיים השבוע באולמי 'אבניו' השתתפו כאמור 1100 תורמים חברי חוג 'עצי חיים', במסגרתו מאמצים התורמים אברך כולל לזכותם ובתמורה הם תורמים את שכר המלגה המשולמת לאברך על ידי ה'איחוד'.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד