ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ערב יום כיפור

תקיפת גפני: חשוד אחד עוכב ושוחרר לאחר חקירה

אחרי הגינויים מכל קצוות הקשת הפוליטית, המשטרה פעלה הלילה לאיתור חשודים שהיו מעורבים בתקיפתו של ח"כ גפני בצאתו מביתו אמש ול'בחדרי חרדים' נודע כי עוכב אדם אחד, אשר שוחרר בתום חקירתו

תקיפת גפני: חשוד אחד עוכב ושוחרר לאחר חקירה
שוטרים מגיעים לבצע מעצר צילום: דוברות המשטרה

על רקע התקיפה של חבר הכנסת ויו"ר ועדת הכספים משה גפני בסמוך לביתו בבני ברק, פעלה הלילה המשטרה במטרה לאתר חשודים בביצוע המעשה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המשטרה עצרה אדם המשתייך ל'פלג הירושלמי', אותה קהילה שאנשיה ערכו את ההפגנה, בחשד למעורבות בתקיפתו, אך בתום חקירתו הוא שוחרר לביתו.

בתיעוד הוידאו שצילם פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן ופורסם אמש ב'בחדרי חרדים', ניתן לראות עשרות מפגינים צועקים "רוצח, רוצח" לעברו של משה גפני, כשהוא יוצא עם רכבו מהחנייה שמתחת לביתו ברח' יצחק ניסים בעיר. אחד המוחים אף קופץ לכביש וחוסם לרגע את הרכב בו נוהג גפני, תוך שהוא מסכן את חייו.

שניות ספורות לאחר מכן, נראה אחד המוחים כשהוא נגיש לרכבו של גפני שעצר כמעט לחלוטין את רכבו בעקבות הצעיר שקפץ לכביש - ופתח את הדלת המקבילה לנהג, ככל הנראה לא בשביל לבקש את סליחתו של גפני.

הדלת נהדפה ונסגרה מיד על ידי אנשים שהגנו בגופם על הח"כ ומנעו פגיעה ממשית בו. התיעוד עורר סערה, שגררה אחריה בין הייתר לגינויים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

בעקבות כך פעלו הלילה (שלישי) כוחות משטרה בבני ברק לאיתור מעורבים בתקיפה. על פי אחד הדיווחים, החשוד שנעצר משמש כרב בית הכנסת שמזוהה עם 'הפלג הירושלמי'.

משה גפני תקיפה אלימות הפלג הירושלמי ערב יום הכיפורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד