י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חיזוק משמעותי נוסף

רמי לוי הודיע כי יתמוך בליאון: "היחיד שידאג לתושבים"

חיזוק משמעותי נוסף: רמי לוי תומך במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים: "לא שכח מאיפה הוא צמח. היחיד שידאג לתושבים" • משה ליאון: "אני מודה לרמי על התמיכה המרגשת - שמראה עד כמה הרחוב הירושלמי מאמין בהנהגה שלנו"

רמי לוי הודיע כי יתמוך בליאון: "היחיד שידאג לתושבים"
קובי הר-צבי

התמיכה במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים ממשיכה להתרחב בקרב כל האוכלוסיות, וכעת הוא זוכה לחיזוק משמעותי נוסף: בידיעות אחרונות וב-ynet מתפרסם הבוקר כי איש העסקים רמי לוי הודיע שהוא תומך בליאון לראשות עיריית ירושלים.

הודעתו של לוי, אחת הדמויות הבולטות בירושלים, מגיעה לאחר הודעתן של ש"ס ו'דגל התורה' על תמיכתן במועמדותו של ליאון לתפקיד.

לוי, שכיהן בקדנציה האחרונה כחבר מועצת העיר מטעם 'סיעת ירושלים תצליח' של ניר ברקת, מעביר כעת את תמיכתו לליאון ובטוח שהוא האיש המתאים והראוי ביותר לשמש כראש עיריית ירושלים.

"אני תומך במשה ליאון, לא רק בגלל שהוא איש ניהול עם הבנה רבה בשלטון המקומי - אלא בעיקר כי הוא בן אדם מלא חמלה. בן אדם עם אהבת חינם ודאגה לאדם הפשוט", אמר לוי.

לוי הוסיף: "כמוני, הוא לא שכח מאיפה הוא צמח ואין לי ספק שהוא היחיד שיידאג לתושבים, לרווחה שלהם, לניקיון ליד הבית שלהם, וגם לכיס שלהם. בשבילו ירושלים היא הדבר הכי חשוב ולא עוד תחנת מעבר בדרך למקום אחר".

"משה ליאון ידאג לתושבים ולעסקים", אמר רמי לוי. "הוא הבטיח לי שידאג לצעירים שישארו בירושלים, לדיור וישרת את כלל סוגי האוכלוסיה, לרבות בעלי עסקים אותם הוא מכיר היטב. מה שהכי חשוב לו זה לדאוג לתושבים, לחינוך ולתרבות. אעשה הכל כדי שהוא ייבחר".

משה ליאון: "אני מודה לרמי על התמיכה המרגשת, שמראה עד כמה הרחוב הירושלמי, על מגוון האוכלוסיות שבו, מאמין בהנהגה שלנו ובערכים שאנו מביאים ובראשם - איחוד לבבות והצבת התושב במרכז".

רמי לוי משה ליאון ירושלים בחירות מוניצפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד