כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צפו בתיעוד

השר דרעי דורש: "2 סגנים ומ"מ בירושלים"

הבחירות טרם הוכרעו, אך השר דרעי מציב תנאי נוסף להצטרפות לקואליציה שתורכב - שני תפקידי סגן, ממלא מקום ותיק בכיר בקואליציה העירונית • צפו בתיעוד מהדברים שנשא

באדיבות המצלם
באדיבות המצלם צילום: ביקור חולים וחג: הגרב"מ הגיע לסוכת גיסו המשגיח

הבחירות טרם הוכרעו, אך יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מציב אתמול תנאי נוסף להצטרפות לקואליציה שתורכב - ודורש לקבל שני תפקידי סגן, ממלא מקום ותיק בכיר בקואליציה העירונית.

את הדברים אמר יו"ר ש"ס במהלך כנס הקבלת פני רבו של ש"ס ירושלים, שהתקיים אמש בשעות הערב בבנייני האומה בירושלים - שם השתתפו אלפי מתומכי ש"ס ברחבי הארץ.

"בנינו אלף כיתות לימוד לתלמודי התורה שלנו בירושלים", אמר השר דרעי והוסיף: "בעזרת ה׳ הולכים לבנות עוד 2,000 כיתות לימוד. ש"ס בירושלים הולכת וגדלה. כולם יראו שגדלנו. הרב צביקה אסולין, מספר 6 ברשימה, יהיה חבר מועצה".

דרעי הוסיף כי "חייבים לדאוג שבירושלים כולם ידעו שש"ס זה הבית שלהם". לדבריו: "אנחנו בעזרת ה׳ נדאג שיהיה לנו לא רק סגן ומ״מ את הרב צביקה כהן, אלא שני סגנים ותיקים חשובים לעזור לכם״.

במעמד נשא דברים גם נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הגר״ש כהן, שהסביר את החובה של כל תושב בירושלים לצאת ולחזק את הרשימה. נשיא המועצת אף ציין כי, משה ליאון הוא "מהעדה שלנו" ולכן, חובה להצביע ש"ס למועצת העיר ומשה ליאון לראשות העיר.

גם יו״ר הרשימה צביקה כהן נשא דברים בפני קהל האלפים כשאמר כי "בשכונות מסוימות, כשאנחנו מבקשים הקצאות לבתי כנסת ולמוסדות שלנו, אומרים לנו חברי המפלגות האחרות: בואו ונראה בתוצאות הבחירות כמה אחוזים הצביעו לשס בשכונה".

"ואז רואים שרק 15 אחוזים הצביעו שס. הם אומרים לנו: קיבלתם 20 אחוז מההקצאות, אתם עוד חייבים לנו עודף. אסור שדבר כזה יקרה. אנחנו חייבים להגדיל את הכח בכל שכונה ולכן לא מספיק שכל אחד יצביע, אלא ללכת ולפעול אצל האחים והאחיות, אצל הדודים, השכנים, החברים וקרובי המשפחה. לדאוג שכולם יגיעו לקלפי ויצביעו שס".

את משא הסיום נשא חבר המועצת הגר"א אלבז, שקרא לפעילים להגדיל את כוחה של ש"ס בירושלים כדי שלא נצטרך להתחנן על כל דבר. לדברי הרב אלבז: "יש לנו הזדמנות להגדיל את הנציגות באופן משמעותי כדי שנוכל לפעול למען התורה ולמען השכונות בעיר".

ש"ס דרעי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד