י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האם מדובר ברוצח סדרתי

רצח הבחור החרדי: שני מקרים תוך 36 שעות עם אותו כלי נשק

פרטים חדשים אודות הירצחו של הבחור התמים אליהו מושקוביץ הי"ד, על פי הדיווח, מקרה רצח נוסף אירע באותו אזור - 36 שעות קודם לכן, כאשר בשני המקרים, אותו דפוס פעולה | המשטרה פרסמה תמונת חשוד מוסווה | התושבים חוששים לצאת מן הבית בעודו מסתובב חופשי

רצח הבחור החרדי: שני מקרים תוך 36 שעות עם אותו כלי נשק
החשוד / הנרצח אליהו מושקוביץ הי"ד

ככל שנוקפות השעות, מתווספים פרטים חדשים סביב הירצחו של הבחור אליהו מושקוביץ הי"ד, בליל שמיני עצרת בשיקגו.

בשעות האחרונות מתפרסם, כי שני מקרי רצח אירעו בתוך 36 שעות, ושניהם אירעו עם אותו כלי נשק, וככל הנראה על ידי אותו אדם, כך על פי המשטרה שחוקרת את המקרים.

משטרת שיקגו פרסמה תמונה של אדם, אשר פניו מכוסות, שתועד במצלמות אבטחה, ומבקשת את עזרת הציבור במאמציה לאתר אותו. לטענת המשטרה, הוא ככל הנראה אחראי לשני הרציחות המזעזעות, ביניהם, זה של אליהו מושקוביץ הי"ד.

"האיש הזה בבירור מנסה להסוות את עצמו", אמר קצין המשטרה אדי ג'ונסון במסיבת עיתונאים אתמול (שלישי) בתחנת המשטרה המחוזית, "ברור שהוא או היא יודעים מה הם הולכים לעשות".

בחשבון הטוויטר של משטרת שיקגו נכתב, כי החשוד נראה גבר שחור, שלבש בגדים כהים, והמשטרה מבקשת את עזרת הציבור לגבי פרטים שיכולים לסייע לעצרו.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הקורבן הראשון נרצח ביום ראשון, האיש דאגלס ווטס, צעד לטיול עם הכלבים שלו, בסביבות השעה 10:00 בבוקר יום ראשון, ליד ביתו, כשמישהו ניגש אליו וירה בו בראשו.

יום וחצי לאחר מכן - וכמרחק קילומטר לאורך רחוב שרידן, צעד אליהו מושקוביץ, על שביל האופניים של פארק לויולה בסביבות השעה 22:20, ליד שדרת לאנט, כאשר לפתע מישהו ירה לו בראש - מאחורי האוזן שלו, כך מדווח האתר Yeshiva world news.

לפי המשטרה, החקירה "עדיין בשלבים ראשוניים", אבל הבדיקות הבליסטיות שבוצעו, אישרו כי התרמילים שנמצאו משתי היריות, באו מאותו אקדח שרצח את הגבר בן ה-73 ביום ראשון.

משני הנרצחים לא נשדד אף חפץ והמשטרה לא שוללת כי הרצח בוצע על רקע פשע שנאה, אך החקירה בעיצומה.

הנרצח אליהו בן ה-24 עבד בשנתיים האחרונות כמשגיח כשרות.

במקרה הרצח הראשון של הגבר בן ה-73 שטייל עם כלבו, לא נעצר אף חשוד במעשה, במקרה של הצעיר החרדי דפוס הפעולה היה אותו הדבר, האם זהו רוצח סדרתי, או שני מקרי שוד שהסתבכו? תושבי המקום חוששים לצאת מהבית בשעות החשיכה, תושבים סיפרו לרשת abc כי הם שרויים בפחד גדול.

על פי הדיווחים באתרי חדשות מקומיים, הנרצח היה מוכר בשכונה, והיה פעיל במספר פעילויות חברתיות שונות.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הצעיר החרדי אליהו מושקוביץ, נרצח בליל שמיני עצרת בשיקגו.

אליהו ז"ל, בן ה-24 נורה ונהרג ביום שני בלילה - ליל שמחת תורה - יו"ט שני של גלויות, ליד האגם ברוג'רס פארק, בשעה 22:20, כאשר צעד בשביל בפארק ליד שדרת לאנט, אלמוני פתח לעברו באש ורצח אותו. לפי משטרת שיקגו ומשרדו של החוקר המקומי, הצעיר סבל מפגיעת ראש, והוכרז מוות מיידי.

הנרצח הוא בנם של השלוחים הרב מנחם-מענדל וחנה מוסקוביץ, ולפני כשלוש שנים למד בישראל, במסגרת פרויקט 'מעיינות' בירושלים, כך פורסם במוקד חב"ד.

עוד פורסם, כי מדובר בטרגדיה כפולה במשפחה, שכן אחיו לוי-יצחק ע"ה, נפטר לפני כשלוש שנים, אף הוא בגיל 24.

רצח הבחור אליהו מושקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד