י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סלקציה מוזרה

הזוי • כרטיס הכניסה לכנס: הצצה בטוויטר

בכניסה לכנס בחירות של הליכוד שהתקיים בדרום תל אביב, נאלץ כתב החוץ של 'בחדרי', יענקי פרבר, שהשתתף בכנס כאזרח, לעבור בדיקת נאמנות לא-שגרתית • רק אורחים שהאחראי מטעם הליכוד אישר להם עברו את הסלקציה והורשו להשתתף באירוע הבחירות • הסיפור המלא

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בכניסה לכנס בחירות של הליכוד שהתקיים אמש (שלישי) בדרום תל אביב, נאלץ כתב החוץ של 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר, שהשתתף בכנס כאזרח, לעבור בדיקה לא-שגרתית. בפתח האולם ניצב האחראי על ארגון הכנס מטעם מפלגת השלטון, ודרש לוודא שפרבר לא מגיע לעורר פרובוקציה.

המאבטחים והשוטרים ערכו סלקציה והכניסו רק אורחים שהאחראי מטעם הליכוד אישר להם, מחשש שמתנגדי ראש הממשלה יפריעו למהלך הכנס. האחראי ביקש לראות את חשבון הפייסבוק של פרבר. האחרון הציג בפניו את חשבון הטוויטר שלו, והלה השתכנע שהוא תומך בנתניהו. עוד פעילי ומתפקדי ליכוד נאלצו לשלוף מכשירים ולהציג לאחראי את חשבון הפייסבוק שלהם.

אחרי שעיין בציוצי הטוויטר שלו, האחראי אמר לפרבר שהוא מזהה אותו, וניאות להכניס אותו. עיתונאים ואנשי תקשורת שביקשו לקחת חלק, לא הורשו להיכנס למקום, אך היו שהצליחו והסתננו למקום.

הבידוק הביטחוני היה קפדני, עד לרמת הורדת החגורה, האבזם ציפצף במגנומטר, ולפני הגעת נתניהו המקום היה נראה כמו אולם אירועים, כשהחוגגים בקבלת פנים לפני החופה.

נתניהו החל לנאום כשברקע הקהל מריע ומוחא כפיים. לאחר נאומים של פוליטיקאים מקומיים, הקהל שר "היום יום הולדת" לכבוד ראש הממשלה, שחל היום בתאריך העברי (גיל 69).

נתניהו אמר בנאומו, "התקשורת מאד מאוזנת, כל בוקר אני פותח עיתון ורואה דיווחים מאוזנים". "אנשים בחוץ מפגינים נגדי, הם קומץ והתקשורת מנפחת את זה לכמויות של מפגינים", הוסיף בדבריו.

"מפא"י עשו דברים טובים וגם רעים, הם לא נתנו לכלכלה לצמוח, אנחנו דואגים לכולם עם כלכלה חופשית, דואגים לתושבי תל אביב, לתושבי דרום תל אביב, יש בעיות, והבעיה הכואבת ביותר היא של המסתננים, ב-2009 עשרות אלפים הסתננו לישראל, כלכלות אפריקה התקשו לשרוד, אז אנשים עוזבים שם, המסתננים הגיעו לישראל כי הם לא היו צריכים לעבור בים, הם באו דרך מדבר סיני, אז נאלצתי להקים מכשול בגבול, וההסתננות למדינת ישראל ירדה לאפס", אמר לתומכיו.

ראש הממשלה המשיך, "אנחנו נאלצנו להלחם בפרשנות משפטית, עתירות של ארגוני השמאל, מדינה יהודית זה חוק השבות, יש פה מכל הדתות, אי אפשר שיהיה כאן זכות כניסה לכולם, קודם כל צריך לשמור על המעטפת באיזון נכון".

"נשים חוששת לצאת מהבית בדרום בתל אביב, מלא זוהמה ופשע, אנחנו מוציאים מסתננים, 10000 מסתננים הוצאנו, אומרים לנו אתם לא יכולים להחזיר אותם לאפריקה, מסוכן שם למסתננים, אנחנו בודקים את הדברים, אני לא מרפה מהמאבק, אנחנו לא מרפה, תראו שאנחנו נוציא, נעשה את זה באמצעות חקיקה, ובאמצעים אפקטיביים, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, ואנחנו נפתור את הבעיה, הסבל הוא אמיתי".

'בחדרי חרדים' פנה לדובר מפלגת הליכוד לקבלת תגובה, וכשהיא תתקבל נפרסמה במלואה.

הליכוד פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד