י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משחקי אגו

הריבים בין בנט וליברמן יובילו לבחירות

על פי הפרסום הבוקר ב'ישראל היום', בנט מנע את קידומו של חוק עונש מוות למחבלים, שיזמה 'ישראל ביתנו' • גורם בקואליציה מעריך כי תדירות הריבים בין שני השרים הבכירים תוביל לבחירות מוקדמות

הריבים בין בנט וליברמן יובילו לבחירות
בנט VS ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סיעת 'ישראל ביתנו' דורשת לקדם שוב את חוק עונש מוות למחבלים - ודווקא ב'בית היהודי' מתנגדים. הערכה היא כי "פחדו לתת הישג לליברמן".

עקב כך, גורם בקואליציה מעריך כי "הריבים יובילו לבחירות", כך מפרסם הבוקר (שלישי) הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', יהודה שלזינגר.

לפני שבוע נפתח מושב החורף של הכנסת, בסימן שאלה סביב תאריך הבחירות. נראה שהחשש מפני הצעות חוק פופוליסטיות, ומפני קשיים בעבודה המשותפת בין הסיעות לנוכח העובדה שמדובר בשנת בחירות, התממש מוקדם מהצפוי.

אתמול (שני) התכנסו ראשי סיעות הקואליציה לדיון על הצעות חוק ופעילות שוטפת של הקואליציה. ב'ישראל ביתנו' דרשו לקדם את חוק עונש מוות למחבלים - אשר הוא פרי יוזמתם, אך ב'בית היהודי' שבעבר תמכו בחוק ואימצו אותו אל חיקם,  החליטו להתנגד וגרמו לוויכוח בישיבה.

ב'ישראל ביתנו' ביקשו למעשה להעביר את החוק - שנמצא בהמתנה בוועדת חוק, חוקה ומשפט, שמי שמנהל אותה כיום, הינו איש 'הבית היהודי' חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי, לוועדת החוץ וביטחון, שהעומד בראשה הוא ח"כ אבי דיכטר מ'הליכוד'.

אולם כאמור בשל התנגדות 'הבית היהודי' המהלך הוקפא שוב.

נפתלי בנט אביגדור ליברמן חוק עונש מוות למחבלים קואליציה בחירות מוקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד