י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שבור לב ומזועזע"

בעקבות הפיגוע: בנט ימריא הלילה לארה"ב

שר החינוך והתפוצות, נפתלי בנט, ימריא הערב (מוצ"ש) לארה״ב בעקבות אירוע הירי בקהילה היהודית בפיטסבורג שבפנסילבניה, בו נרצחו שמונה בני אדם

בעקבות הפיגוע: בנט ימריא הלילה לארה"ב
נפתלי בנט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר החינוך והתפוצות, נפתלי בנט, ימריא הערב (ש׳) לארה״ב, בעקבות אירוע הירי המחריד כלפי הקהילה היהודית בפיטסבורג, פנסילבניה.

השר בנט צפוי לבקר בזירת האירוע, ואף יפגוש את הקהילה המקומית. בנוסף, הוא גם ישתתף בהלוויות הנרצחים בפיגוע.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מסר בעקבות הפיגוע, "אני שבור לב ומזועזע מהמתקפה הרצחנית היום על בית כנסת בפיטסבורג. עם ישראל כולו מתאבל עם משפחות ההרוגים. אנו ניצבים יחד עם הקהילה היהודית בפיטסבורג, אנו ניצבים יחד עם העם האמריקני נוכח הברוטליות האנטישמית המחרידה הזאת. כולנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים".

בנט מסר כי ״כשיהודים נרצחים בפיטסבורג, העם במדינת ישראל כואב. כל ישראל ערבים זה לזה. מדינת ישראל אבלה וכואבת את הרצח האנטישמי הנורא. אחיותנו ואחינו היהודים מצאו את עצמם תחת מתקפת טרור רצחני בעת שהיו בתפילה. ליבנו עם משפחות ההרוגים והפצועים, ותפילותינו שזה היה האירוע האחרון. דם יהודי אינו הפקר".

"אני נוסע לחזק את ידי התושבים וביחד עם מנהיגי הקהילה לבחון סיוע", אמר שר החינוך והתפוצות.

מוקדם יותר הערב, הנחה השר בנט את מנכ״ל משרד התפוצות להיערך לסיוע לקהילה היהודית בפיטסבורג, לרבות בחינת הצורך בצוותי חירום וחוסן שיצאו מיידית מישראל לסיוע פסיכולוגי ולשיקום קהילתי.

נפתלי בנט בנט נתניהו בנימין נתניהו ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד