י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת הסיבוב השני

ברקוביץ': "אדבר עם אנשי חסידות גור"

לאחר שהגיע למקום השני עם 29% מסך הקולות, עופר ברקוביץ' מצהיר כי יפנה לחסידות גור וינסה לזכות בתמיכתה, עם זאת הוא הבהיר כי "מתחם מחנה יהודה יישאר פתוח", זאת בניגוד לרצונה של החסידות אשר ישיבתה שוכנת שם, וסובלת מהבילויים בלילות, כמו שאר השכנים המתגוררים על הציר

ברקוביץ': "אדבר עם אנשי חסידות גור"
פלאש90

הקרב על הקולות בסיבוב המכריע: עופר ברקוביץ' המועמד לראשות העיר ירושלים, שזכה במקום השני והעפיל לסיבוב השני מול משה ליאון שזכה במרב הקולות, התראיין הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל ואמר, "אנסה לשכנע את כלל הציבורים שלא תמכו בי להצביע לי עכשיו - אדבר גם עם אנשי חסידות גור".

עם זאת הוא הבהיר, "המשא ומתן עם החרדים לא יעלה את מתחם מחנה יהודה לדיון - הוא יישאר פתוח".

"הוכחנו שהציבור הירושלמי לא מקבל הנחתות מלמעלה. שחיבור של חילונים, חרדים, ימנים, שמאלנים מבוגרים וצעירים הוא מסר חזק מאוד לציבור הישראלי ואנחנו הולכים לנצח בסיבוב שני", אמר ברקוביץ'.

יצוין, כי רוב הפרשנים הבכירים בישראל, מעריכים כי אפשר כבר להכתיר את משה ליאון כראש עיריית ירושלים, מאחר וסיעת 'אגודת ישראל' ככל הנראה תתמוך בו בסיבוב השני. היא תתקשה לתמוך בברקוביץ' החילוני ולו בשל עמדותיו והצהרותיו הפומביות באשר לנושאי הדת בעיר. 

ראש עיריית ירושלים המסתמן משה ליאון, הגיע לפנות בוקר למטה הבחירות שלו בשכונת תלפיות ואמר לתומכיו: "התוצאות נהדרות. אני וחבריי שמחים ומאושרים. אני לא סתם אומר את זה הרבה זמן, ירושלים היא אהבת חיי וננצח בסיבוב השני".

הוא הוסיף ואמר, "ירושלים לא מוענקת בקלות, צריך לעבוד על זה קשה ואני בטוח שבסופו של התהליך הזה בעוד שבועיים נחגוג את ניצחוני. ממחר בבוקר נשב יחד כל הסיעות ונתחיל את הקמת הקואליציה הבאה של ירושלים. אני מבטיח שבעוד 5 שנים ירושלים תהיה במקום אחר".

עופר ברקוביץ בחירות בירושלים משה ליאון חסידות גור שוק מחנה יהודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד