י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הישגים מרשימים בכל הארץ

מסעות שר התורה שעשו את המהפכה

לראשונה נטל מנהיג הציבור החרדי, את מקל הנדודים ויצא לשבוע של מסעות, מחיפה שבצפון ועד ביתר עילית שבהרי יהודה • בכל מקום התקיימה עצרת המונים בראשותו לטובת 'דגל התורה' • ב'דגל' אומרים: "אין ספק שעצרות ההמונים בראשות מרן שר התורה, הם שעשו את המהפכה והביאו את ההישגים המרשימים של 'דגל התורה' ברחבי הארץ" • רחובות, ביתר עילית, פתח תקווה, בית שמש, ירושלים, מודיעין עילית וחיפה הן הערים שזכו לביקור היסטורי • תיעוד מסכם

הגר"ח קנייבסקי בכינוס הפותח בעיר רחובות. צילום: יעקב כהן
הגר"ח קנייבסקי בכינוס הפותח בעיר רחובות. צילום: יעקב כהן צילום: צילומים: שוקי לרר, דוד זר, יעקב לדרמן, יעקב כהן ושלומי כהן

מערכת הבחירות המקומיות שזה עתה הסתיימה, תירשם בדפי ההיסטוריה של הציבור החרדי בארץ. ההישגים המרשימים של מפלגת 'דגל התורה'בכל מקום בו היא התמודדה לבדה, הותירו את הפרשנים פעורי פה. 'דגל התורה' הכפילה את כוחה בכל הערים באופן מעורר השתאות.

ב'דגל התורה' אומרים ל'בחדרי חרדים', כי ללא ספק, מה שעשה את המהפכה והביא לתוצאות המרשימות של המפלגה בכל הארץ, זו המעורבות של מנהיג המפלגה שר התורה הגר"ח קניבסקי; "מרן לקח על עצמו את העול ונענה לבקשת ראשי המפלגה ויצא מידי ערב לשורת מסעות היסטוריים בערים השונות בהן התמודדה דגל התורה. כשאליו מתלווים מידי ערב לכל מקום, הח"כים של דגל התורה, משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר".

המסע הראשון החל בעיר רחובות, לשם הגיע שר התורה באורח היסטורי כשבמקום נערכה עצרת המונים בהיכל התרבות 'בית העם', שם השתתפו כל רבני העיר וראשי הישיבות מהערים הסמוכות. באותו ערב הגיע לישיבת 'מאור התלמוד', כשהוא מלווה בשירה אדירה ע"י מאות בחורים נרגשים ברחובות העיר.

יומיים לאחר מכן יוצא שוב שר התורה, הפעם לעיר ביתר עילית, מרחק נסיעה של שעה ורבע מביתו. כשהיה עדיין בדרכו, דבר ביקורו נתן את אותותיו, כאשר מאיר רובינשטיין, שעד אותו ערב לא ישב עם נציגי 'דגל התורה', מיהר לסגור הסכם ולהיענות לדרישתם, על מנת שיוכל לעלות לבמה עליה יישב שר התורה. שם התקיימה עצרת אלפים בהיכל הפיס העירוני ומסביבו.

יום למחרת יצא הגר"ח למסע ארוך, שהתחיל בעיר פתח תקווה, שטרם ראתה מעמד כזה. אלפי תושבים התכנסו במרכז העיר וקיבלו את פניו בהתלהבות ובהתרגשות אדירה. לאחר סיום המעמד ההיסטורי, המשיך עד לבית שמש, שם הוא התקבל בעצרת אדירה בהשתתפות אלפים, שהתקיימה ברחבת היכל הפיס המקומי. רבני העיר כולם עמדו על רגליהן במשך רבע שעה יחד עם אלפי התושבים והריעו בהתרגשות לכבוד התורה.

למחרת התקיימה העצרת ההיסטורית באולמי תמיר בירושלים, שם התאספו רבבות מתושבי העיר לעצרת, בראשות שר התורה הגר"ח, לשם הוא הגיע יחד עם ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ושאר חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה בירושלים. עצרת זו נתנה תנופת מרץ לפעילים בירושלים שהביאו את התוצאה המרשימה והפתעת הבחירות בעיר.

במוצאי שבת שלפני הבחירות, יצא שר התורה לעיר מודיעין עילית. עצרת רבבות זו היוותה את תמצית קמפיין הבחירות של 'דגל התורה' וגוטרמן שנסובה סביב דמותו של הגר"ח. העצרת המרשימה שהתקיימה באמפי-פארק הענק שבכניסה לעיר, הצליחה להביא אליה כמעט את כל תושבי העיר, שהתאספו בכל איזור העצרת. הגר"ח לווה ע"י רכב תהלוכת ספרי תורה, כאשר רבבות ילדי הת"תים מלווים את רכבו כשלפידי אור בידיהם לכבודה של תורה.

העצרת האחרונה בה השתתף הגר"ח לפני הבחירות - היתה זו שבחיפה. חיפה החרדית לא ראתה עצרת כזו מימיה. אלפי תושבים נרגשים, ואף כאלו שלא נמנים בהכרח על מצביעי 'דגל התורה', הגיעו לקבל את פניו ברחובה של עיר. עצרת זו עשתה את המהפך הגדול של חיפה והביאה את נצחונה של עינת קליש רותם. בחיפה הזכירו את הבטחתו של הגר"ח מלפני שנה שיהב ינחל מפלה גדולה.

ב'דגל התורה' מסכמים בהתרגשות את שורת המסעות ברחבי הארץ, כשמציינים בהדגשה שבכל מקום אליו הגיע מרן, התנופה נראתה מיד בשטח, והתוצאות המרשימות הגיעו בהתאמה.

'בחדרי חרדים' עם גלריה מסכמת של הצלמים שתיעדו את המעמדים 

 

הרב חיים קנייבסקי מסעות בחירות דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד