י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סוער באשקלון

רה"ע המודח: "ארגוני פשיעה הטו התוצאות"

הרוחות באשקלון סוערות: לאחר שתומר גלאם הביס את ראש העיר איתמר שמעוני, האחרון מסרב לקבל את התוצאות • שמעוני: "יש בידי ראיות הקושרות עבריינים וארגוני פשיעה למעשים חמורים שנעשו במטרה להטות את התוצאות"

רה"ע המודח: "ארגוני פשיעה הטו התוצאות"
איתמר שמעוני צילום: פלאש 90

הרוחות באשקלון סוערות: בשעות האחרונות מתנהל קרב פומבי ענק בין ראש העיר המודח איתמר שמעוני, החשוד בפלילים, לבין תומר גלאם - שהצליח להפתיע את הסוקרים והפרשנים והביא למהפך בעיר הדרומית.

אלא שנראה כי תוצאות הבחירות - שהביאו לגלאם ניצחון בפער קל של 350 קולות בלבד - לא ממש קסמו לשמעוני ומבחינתו הבחירות עדיין לא הוכרעו.

בפוסט חריף ביותר שפרסם בשעות האחרונות בחשבון הפייסבוק שלו, כתב שמעוני: "צריך לדעת להפסיד בכבוד, אבל גם לנצח ביושר. לצערי, זה לא מה שקרה בבחירות האלה".

לדבריו: "יש לנו מסמכים, צילומים ועדויות על מה שקרה בקלפיות ובמעמד ספירת הקולות. ראיות הקושרות עבריינים וארגוני פשיעה למעשים חמורים שנעשו במטרה להטות את תוצאות הבחירות באשקלון", האשמות קשות ביותר כנגד גלאם.

שמעוני ציין בדבריו כי "קלפיות הגיעו לספירה בהיכל הספורט כשהן עם מעטפות פתוחות, מעטפות לא נאספו מקלפיות, במקומות אחרים רוקנו קלפיות בדרך לספירה, אנשים שהגיעו להצביע, טוענים שנאמר להם שעל פי הרישומים הם כבר הצביעו, ועוד שורה של מעשים שמחייבים התערבות מיידית של רשויות החוק".

ראש העיר המובס סיכם: "כל המידע כבר הועבר למשטרה ומטופל. נגיש עתירה לפסילת תוצאות הבחירות ולספירה מחודשת של הקולות, ורק אז נכבד את התוצאות. תודה מקרב לב למאות הפעילים ולעשרות אלפי התומכים. זה לא נגמר עדיין".

יצוין כי גלאם - שנתמך בשמעוני על מנת שיהיה מחליפו ולבסוף התמודד מולו - תקף אמש (רביעי) את שמעוני וטען כי אינו ראוי להתמודד "כשיש באמתחתו כתב אישום".

"אני רוצה לבשר לכל התושבים שלי שאני ראש העיר של כולם", אמר גלאם עם קבלת התוצאות, "המטרה היחידה, הראשונה שלי, היא קודם כל לאחד את כולם, לאהוב את כולם ולעשות הכול כדי להמשיך את ההצלחה המטורפת שהייתה פה בשנה וחצי האחרונות".

גלאם הוסיף: "אני מאחל לו הצלחה במשפט אבל לדעתי היה אסור לתת לו לרוץ. צריך חוק ברור - לא יכול להיות שיהיה מותר לאנשי ציבור עם כתב אישום לרוץ לבחירות ולאחר מכן להשעות אותם. שינקו עצמם ויחזרו, אני לא אשב בקואליציה עם שמעוני, אלא רק לאחר סיום משפטו", כך גלאם בנאומו לתושבים אמש.

 

אשקלון איתמר שמעוני גלאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד