י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגוש החוסם יוצא לדרך

לקראת המו"מ בבית שמש: הרבנים יתכנסו

עליזה בלוך, היא ראש העיר בחמש השנים הקרובות. בסיעות החרדיות מתחילים להשלים עם התוצאה וכעת נותר להם לנסות ולנהל יחד איתה את העיר למען ציבור בוחריהם, אך כדי שלא תהיינה התנגשויות בדרישות, יוזמים רבני העיר מפגש בין כל הקצוות כדי לתאם את המהלכים מולה

לקראת המו"מ בבית שמש: הרבנים יתכנסו
יונתן זינדל, פלאש 90

שעות של הכרעה: בצל הדיונים והניסיונות לגיבוש גוש פוליטי מאוחד, רבני בית שמש יתכנסו היום (שני) לדיון מיוחד על מצב העיר.

כלל רבני העיר מכלל המגזרים, צפויים להתכנס בשעות הקרובות לישיבה דחופה שבה ידונו בניצחונה של עליזה בלוך ועל עתידם של הנציגים החרדים בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שמוביל את ההחלטה להקים גוש חרדי, שיפעל יחד למען גיבוש הקואליציה, שתשמור על הצרכים החרדים הם גדולי הרבנים והאדמו"רים ואף רבני העיר בית שמש.

על פי היוזמה, 12 המנדטים של הסיעות החרדיות (8 מ'יהדות התורה', 5 מש"ס ו-1 מ'עץ') המהווים רוב במועצת העיר, יתכנסו תחת גוש אחד, וינהלו את המו"מ הקואליציוני יחד מול ראש העיר הנבחרת - עליזה בלוך.

מטרת הגוש, הוא ללכת מאוחדים, גם במקרה ולא יקבלו את דרישותיהם ובראשם לקיים את שימור מצבה של הקואליציה החולפת, התוצאה תהיה שהם יהפכו לגוש חוסם עבור בלוך. בסיעות החרדיות ידרשו ממנה תפקידים בולטים עבור הציבור החרדי.

בין התפקידים והדרישות, ניתן למצוא את תיק החינוך, תיק ההנדסה (תכנון ובנייה) ועוד שלל תפקידים שיטיבו עם הסיעות החרדיות ובוחריהן.

במפגש יקראו הרבנים לצאת לאחדות חרדית, למען תושבי העיר, כאשר לאחר הכינוס יעלו רבני 'דגל התורה' להתייעצות אצל גדולי ישראל שר התורה הגר"ח קנייבסקי ורה"י הגר"ג אדלשטיין.

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אמש נועדו במשרד הבריאות, סגני השרים פרוש וליצמן יחד עם חברי המועצה בעיר, בעניין המו"מ הקואליציוני.

עליזה בלוך בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד