י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הגיע רגע האמת" • צפו

גלבך קורא ל'דגל' לתמוך בו לראשות העיר

שבוע לסיום המערכה הסוערת בעיר צפת, המועמד החרדי קורא הערב (שני) לסיעת 'דגל התורה' המקומית לשנות את החלטתה ולתמוך בו לראשות העיר צפת • צפו בתיעוד

גלבך קורא ל'דגל' לתמוך בו לראשות העיר
כנס התמיכה של גלבך צילום: בחדרי חרדים

בכינוס פוליטי שהתקיים הערב (שני) בעיר צפת אמר מועמד 'אגודת ישראל', נחמן גלבך: "היינו כאן ביחד בחודש האחרון וערב ערב נפגשנו והבנו יחד עד כמה העיר צפת אוהבת אותנו ומחכה לבשורה הענקית שכולנו יכולים להביא לעיר".

לדבריו: "מערכה אמתית לפנינו, ועכשיו הגיע רגע האמת. עכשיו אנחנו עושים את השינוי. שינוי האמתי בין עירייה שדואגת לתושבים שלה לבין עירייה שעסוקה בחרמות, שעסוקה בגזענות, שעסוקה בלהגיד: "לא מה שאני יעשה לטובת העיר - אלא את מי אני ישאיר מחוץ לקואליציה שלי, את מי אני ישאיר מחוץ לפעילות העירייה".

עוד אמר גלבך: "התחלנו את המו"מ הקואליציוני ופגשנו מועמדים אחרים כי רצינו לדאוג לעיר שיש שם פחות מחלוקות. הדבר הראשון שביקשו ממני זה לא כיבודים ולא קולות - איפה הפעילים שלך".

גלבך הוסיף: "ניהלנו קמפיין נקי לחלוטין, באנו לעשות עיר נקייה, נקודה. לצערינו ישנם אנשים אחרים שבחרו בדרך אחרת, אנחנו לא נלך לדרך הזו בשום אופן. נמשיך בדרך שלנו, נמשיך להוביל את העיר ובעזרת ה' ננצח".

גלבך קרא לנציגים הנוספים להצטרף אליו: "אני רוצה לנצל את הבמה בערב הזה ולקרוא מכאן לידידי הרב אליעזר לזר, שפגשתי אותו בשבוע שעבר מיד עם סיום מערכת הבחירות. נפגשנו יחד והעברתי לו מסר פייסני, מסר מכבד, מסר מחבק, מסר שאומר: סיימנו את הבחירות אנחנו מניחים הכל בצד".

"אין ספק שהרב לזר מביא אתו כוחות וחשוב שיהיה חלק מהנהגת העיר", סיכם גלבך. "בנוסף, אני קורא ל'דגל התורה' - כולנו נמצאים בסירה אחת וחושב מאוד שננצל את הכוח של כולם למען הבנייה של העיר הזו", אמר.

גלבך הצהיר: "אנחנו נעשה קואליציה שהמספר שלה לא יעמוד על 15 חברי מועצת. היו מספר חברי מועצה שבשום אופן לא יהיו חלק מזה - אנחנו נעשה קואליציה של 15 חברי מועצה".

עוד הוסיף כי "אין כוח אחד בעיר ובסביבותיה שלא ניקח לטובתנו. אנחנו רוצים להשתמש בכל כוח שיש פה באזור בגלל שהעיר הזו חשובה לנו. העיר הזו צריכה לקבל משהו חדש".

המועמד החרדי סיפר עוד: "העברתי מסר לראש העיר אילן שוחט, לא משנה במי הוא יתמוך ומה הוא יגיד - בכל מקרה אני רוצה אותו לצידי, חשוב שהוא ינהל את אגף החינוך החילוני שהוא עשה בו עשייה ענקית למען העיר צפת. חשוב לי שהוא יהיה בהנהגת העיר צפת".

"בעוד שבוע נחגוג כל הלילה" סיים גלבך, "אבל רק בלילה. כי על הבוקר יש לנו חמש שנים עמוסות ונתחיל לשנות את העיר"

גלבך צפת דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד