י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הליכוד נגד בנט וליברמן

מתקפה: "בנט חצוף ברמות שלא ראיתי"

זה נראה כמו אסטרטגיה מכוונת. החל מעלות השחר עם שמיעת ציוצי הציפורים, עולים בזה אחר זה שרי וח"כי הליכוד בתחנות הרדיו השונות, תוקפים ומאשימים את השותפים הקואליציוניים בהקדמת הבחירות והפלת ממשלת הימין

מתקפה: "בנט חצוף ברמות שלא ראיתי"
אביגדור ליברמן, נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר, פלאש 90

כן בחירות, לא בחירות, הסכינים כבר הושחזו ואווירת הבחירות כבר כאן. בליכוד כנראה יצאו מתוך אסטרטגיה אל התקשורת, בזה אחר זה, עולים הבוקר (ראשון) השרים והח"כים בתורנות ותוקפים איש איש בלשונו ובמילותיו העדינות או התקיפות, את אביגדור ליברמן ונפתלי בנט ומאשימים אותם בהליכה לבחירות המוקדמות.

החריף מבין הח"כים, הוא האיש החזק בליכוד, יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת 'הליכוד' ח"כ דוד אמסלם שמכנה את בנט "חצוף ברמות שלא ראיתי דברים כאלה". בראיון לרשת ב' אמר: "יש פה ממשלה לאומית, יכלנו להמשיך עוד שנה. שלא יהיה ספק - הולכים לבחירות בגלל נפתלי בנט. באופן אישי המגעים נראים לי על גבול החסר סיכוי. נפתלי מסכסך, מחלק לנו ציונים. חצוף ברמות שלא ראיתי דברים כאלה".

"הולכים לבחירות בגלל נפתלי בנט", קובע אמסלם ומסביר, "הוא העליב, סנט והשפיל את אביגדור ליברמן במשך שמונה חודשים".

"מהלך ההתפטרות היה ציני-פוליטי. הוא לא הציג תכניות חלופיות לבעיית עזה בישיבות הקבינט, התחיל להביע התנגדות למהלכים רק בשבועות האחרונים", כך אומר הבוקר השר לביטחון פנים חבר הקבינט ח"כ גלעד ארדן בראיון לגל"צ. 

הוא הוסיף ותהה: "לא מצליח להבין על מה בנט וכחלון לוקחים את המדינה לבחירות".

גם שר המדע אופיר אקוניס עלה הבוקר ברשת ב' ובחר לתקוף את ליברמן: "שר הביטחון נהג בחוסר אחריות מהמעלה הראשונה. אני חושב שההתפטרות שלו לא מרשימה את הציבור. המסר שהוא מסר לחמאס וגם בגזרות נוספות, אני חושב שזה חמור מאוד. הוא עשה פה צעד חסר אחריות ממדרגה ראשונה".

"אני חושב שאנחנו הולכים לבחירות מיותרות מכל בחינה", אמר השר אקוניס והסביר, ,לא שהליכוד חושש מבחירות. הפגישה הערב תקבע האם משה כחלון חבר לבנט שחבר לליברמן, ושלושתם הביאו בזמן הכי לא מתאים את פירוקה של ממשלת ימין".

"ההתפטרות של אביגדור ליברמן הייתה פרס לחמאס", קובע שר התיירות ח"כ יריב לוין בראיון לגל"צ ותוהה, "עכשיו בנט וכחלון רוצים לתת להם עוד פרס עם הדחת הממשלה?".

לדבריו, "נוכל לפעול עם 61 חברי כנסת - מציע לשר כחלון וגם לבנט לא לחפש תירוצים ולנהוג באחריות".

גם חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד', המשמש כיו"ר ועדת הפנים של הכנסת, כמו אמסלם - מאשים את בנט במצב שנוצר: "עוד בטרם ליברמן הגיש את התפטרותו, בנט כבר איים בהפלת הממשלה אם לא יתמנה לשר הבטחון. אילו היה רוצה לקיים את הממשלה, הוא זה שאחראי למצב שהגענו אליו", כך אמר בראיון לנועם זיגמן ב'קול ברמה'.

אביגדור ליברמן נפתלי בנט בחירות מוקדמות דודי אמסלם הליכוד משבר קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד