י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קרא לבטל את סיווגו של הנשיא

עימות תקשורתי בין טראמפ למי שחיסל את בן לאדן

לא משעמם בארה"ב אפילו יום אחד. טראמפ כנשיא צבעוני דואג שידברו עליו לפחות כל שעה עגולה - הפעם הוא מצליח לעשות זאת, כאשר הוא תוקף את האדמירל שזכה בארבעה כוכבי עיטור, לאחר שפיקד בהצלחה על חיסולו של מנהיג אלקעידה אוסמה בן לאדן 

עימות תקשורתי בין טראמפ למי שחיסל את בן לאדן
רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף אתמול (ראשון) את ויליאם מקרייבן, אדמירל לשעבר ביחידת העילית "אריות הים", וכינה אותו "מעריץ של הילארי קלינטון". אותו אדמירל, הוא זה שפיקד על המבצע לחיסול בן לאדן, מי שהיה אחראי לאסון התאומים, בו נהרגו 3,000 איש.

האדמירל מקרייבן מתח בכמה הזדמנויות על הנשיא טראמפ, כאשר באחת הפעמים הוא אמר באוניברסיטת טקסס, כי "המתקפות של טראמפ על כלי התקשורת, הם האיום הגדול ביותר על הדמוקרטיה".

את הדברים אמר בשנה שעברה, בעקבות הסרת הסיווג הביטחוני של ג'ון ברנן, מי שהיה ראש ה-CIA, האדמירל השווה את מדיניות טראמפ ל"ציד מכשפות קומוניסטי" וקרא לבטל גם את סיווגו האישי של הנשיא.

בריאיון שהעניק לרשת 'פוקס ניוז', נשאל הנשיא על הביקורת שמותח נגדו האדמירל בעל ארבעת הכוכבים, "הוא מעריץ של קלינטון, הוא תמך בה ובאובמה", השיב טראמפ.

כשנשאל על חיסולו של בן לאדן, אמר הנשיא, "היה יכול להיות נחמד יותר אם היו מחסלים את בן לאדן קודם לכן, האם זה לא כך?".

המראיין ברשת 'פוקס' שאל את טראמפ שוב לגבי הצלחת האדמירל לחסל את הארכי טרוריסט, הנשיא השיב, "זה נכון, אבל בן לאדן התגורר בפקיסטן, מדינה שאנחנו העברנו לה כל שנה 1.3 מיליארד דולר, אני ביטלתי את הסיוע הזה כי הם מעולם לא עזרו לנו בדבר, הם חסרי תועלת".

האדמירל מקרייבן הגיב לדבריו של הנשיא, בראיון לרשת המתחרה CNN, ואמר "אני אכן מעריץ של אובמה, בדיוק כמו שאני מעריץ את הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש הבן, אני עבדתי עבור שניהם, ואני מכבד את הנשיאים ששמרו על כבודה של הנשיאות ופעלו לאחדות האומה".

מקרייבן הוסיף כי "יש איום מצידו של טראמפ על התקשורת החופשית, ברגע שאתה מנסה לגרום לאזרחים לא לומר את דעתם, זה איום על החוקה האמריקנית".

דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד