י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שר הביטחון לשעבר מאשים: בנט ושקד נדבקו לכיסא

שר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן תוקף את התנהלות הממשלה ומאשים את ראשי הבית היהודי בנט ושקד בכך שהם "נדבקו לכסא"

שר הביטחון לשעבר מאשים: בנט ושקד נדבקו לכיסא
צילום: ארי קלמן

יומיים לאחר שמינויו כשר הביטחון פקע והוא החל לשמש כחבר אופוזיציה מן המניין, תוקף אביגדור ליברמן את התנהלות הממשלה, בה שימש כחבר עד לפני יומיים וכן את התנהלות שרי הבית היהודי נפתלי בנט ואיילת שקד.

בפתח ישיבת הסיעה, תקף השר ליברמן את ראש הממשלה ואמר, "הדיבורים הבלתי פוסקים מכל גורם אפשרי בקואליציה על המערכה הקרבה ובאה, התדרוכים וההדלפות בנושא, זה לא ביטחון זאת הפקרות ביטחונית.
גם הקיצוץ מאתמול בתקציב הביטחון- יותר מרבע מיליארד ש"ח- זו גם הפקרות ביטחונית".

ליברמן תקף את התנהלותם של בנט ושקד: "ההתקפה הברוטלית הנוספת של שר החינוך כנגד לובשי מדים היום, במקרה הזה נגד הפרקליט הצבאי הראשי, זו גם הפקרות ביטחונית".

לדברי ליברמן: "הקשבתי היום לשרים בנט ושקד, גם כאן אין שום קשר לא לאחריות, ולא לביטחון. זאת תופעה ידועה מזמן- אנשים נכנעו ללחצים ונדבקו לכיסאות".

"מדובר בהישרדות פוליטית נטו" ציין ליברמן. שלדבריו, "מדובר בחוסר יכולת לוותר על הכיסא. זאת ממשלת ימין רק בדיבורים, ואנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים".

בנוסף, שר הביטחון התייחס להצבעות שעולות על הפרק, בהן חוק הגיוס וחוק הנאמנות בתרבות, שהקואליציה זקוקה להצבעות שלהם, ואמר "נתמוך בהצעת החוק הזו, רק אם הקואליציה תתמוך בהצעות החוק שלנו כמו עונש מוות למחבלים".

אביגדור ליברמן נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד