י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בגיל 47

טרגדיה: אם לשבעה נפטרה מהמחלה

טרגדיה קשה בחסידות ברסלב: האישה החשובה מרת רחל גרינוולד ע"ה, אשת איש החסד ר' דוקי גרינוולד מעסקני ברסלב ומקים ארגון ה'הצלה' הראשון, הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה | הותירה אחריה את הוריה ושבעה ילדים, כאשר רק שניים מהם זכתה להשיא בחייה 

טרגדיה: אם לשבעה נפטרה מהמחלה
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם בירושלים', נפטרה בדמי ימיה האישה החשובה מרת רחל גרינוולד ע"ה, אשת יבלחט"א הרב דוד יהודה (דוקי) גרינוולד, מי שהקים את ארגון ה'הצלה' בישראל והיא בת 47 בפטירתה. 

לפני כשנה חלתה במחלה הנוראה וסבלה ייסורים קשים ומרים. בני משפחתה שהו לצידה ורבים התפללו לרפואתה של חנה רחל בת גיטה גיננדל, אך למגינת לב, בשעות הצהריים היא השיבה את נשמתה ליוצרה. 

המנוחה ע"ה נולדה בארה"ב, ביום הכיפורים תשל"ב, לאביה הרב הגאון רבי חיים מנחם קרמר - מחשובי הרבנים והמשפיעים בחסידות ברסלב ובעל מחבר ספרים רבים ויו"ר מכון "נחלת צבי"

מכריה מספרים ל'בחדרי חרדים', כי המנוחה ע"ה, הייתה אשת חסד ועמדה כל השנים לימין בעלה ר' דוקי גרינוולד מעסקני חסידות ברסלב, שהקים לפני למעלה מעשרים שנה את המושג מתנדבי 'הצלה' בכל רחבי הארץ.  

זאת לצד, דאגתה לחינוך ילדיה במסירות נפש של ממש, גם כשסבלה ייסורים קשים ומרים, הייתה קשורה לתורתו של רבי נחמן מברסלב זיע"א. לפרנסתה עבדה במשרד עורכי הדין שמרון, י. מלכו, פרסקי ושות'.  

היא הותירה אחריה את הוריה שיחי', בעלה ושבעה ילדים, שרק שניים מתוכם זכתה להוביל לחופה.  

מסע הלווייתה תצא בשעה 16:00 אחר הצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים, שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

גרינוולד ברסלב טרגדיה הלוויה ברוך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד