י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד דרמטי

צפו: השלושה יוצאים מהרכב עם סכינים שלופים

משטרת מנצ'סטר עצרה כנופיית שודדים, שהטילה את חיתתה על האזור החרדי בעיר, כאשר שדדה במשך שלוש שעות, תוך שהם מתניידים ממקום למקום באמצעות רכב יוקרה | צפו בתיעוד דרמטי מאחד המוקדים 

צפו: השלושה יוצאים מהרכב עם סכינים שלופים
שוד במנצ'סטר צילום: מצלמת אבטחה

כנופיית שודדים נעצרה בשכונה החרדית, לאחר ששדדו מספר אנשים וילדים.

משטרת מאנצ'סטר עצרה ביום שלישי האחרון, כנופיית שודדים שהטילה חיתתה על תושבי האזור יהודים כגויים. על פי הדיווח בתקשורת במאנצ'סטר השודדים הסתובבו ברכב מסוג אאודי במשך שלוש שעות ושדדו ארנקים וחפצי ערך מאנשים ברחוב, תוך שהם מאיימים על הקורבנות עם סכינים שלופים.

בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' ממצלמות האבטחה, נראים מספר צעירים חרדים, כשהם צועדים בריכוז החרדי פרסטוויץ שבמנצ'סטר - אנגליה, לפתע עוצר לצידם רכב, ממנו יוצאים שלושה גברים עם סכינים ומאיימים עליהם. במקרה שלהם זה נגמר בנס, הם לא נשדדו ולא נפגעו, מאחר ולא היה מה לשדוד מהם. אולם באירועים אחרים היו קורבנות שנשדדו.

הקבוצה שדדה במשך שלוש השעות ממספר אנשים, חפצי ערך, בעיקר טלפונים ניידים. למרבה המזל, אף אחד לא נפצע פיזית במהלך האירועים הללו, חרב הסכין השלופה בידם.

המשטרה קיבלה מספר דיווחים על מעשי השוד, והשוטרים עקבו אחרי הכנופיה ועצרו אותה. שני נערים בני 15 ו-17 ושני גברים בני 19 ו-20 נעצרו ונלקחו לחקירה.

המשטרה פרסמה בקשה, מי שיש לו מידע על מעשי שוד או גניבות שהכנופיה לקחה בהם חלק, שיבוא לדווח, המשטרה מנסה להתחקות אחר כל המקרים בהם היו השודדים מעורבים.

שוד מנצסטר שודדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד