י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשיפת 'בחדרי' > הדרמה בבית שמש

אבוטבול הגיש את ההתפטרות וחזר בו בעקבות הוראת שר התורה

חשיפת 'בחדרי' מתגשמת הלכה למעשה. משה אבוטבול שהצהיר בראיון ל'בחדרי', כי יתפטר מתפקידו כחבר מועצה כדי לאפשר את כניסתו של נציג שלומי אמונים, כפי שסוכם איתו טרום הבחירות, שלח מכתב התפטרות למנכ"ל וחזר בו בעקבות הוראת שר התורה שנחשפה ב'בחדרי' 

אבוטבול הגיש את ההתפטרות וחזר בו בעקבות הוראת שר התורה
משה אבוטבול אצל הגר"ח קנייבסקי אמש צילום: באדיבות המצלם

לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף אמש (ראשון) כי שר התורה הורה לראש עיריית בית שמש לשעבר משה אבוטבול, שלא להתפטר בשלב זה מחברותו במועצת העיר - אבוטבול חזר בו מהתפטרותו.

ל"בחדרי חרדים' נודע כי משה אבוטבול שיגר אתמול מכתב התפטרות למנכ"ל עיריית בית שמש, במטרה שתיכנס לתוקפה בתום 48 שעות, עם כינוס המועצה הראשונה תחת שרביטה של ראש העיר עליזה בלוך - ביום חמישי.

אלא שלאחר שקיבל את הוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי, משה אבוטבול שיגר מכתב נוסף למנכ"ל העירייה, בו הודיע לו, כי הוא חוזר בו מהתפטרותו ונכון למצב הנוכחי הוא ימשיך לכהן כחבר מועצה.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי בתום התייעצות שהתקיימה בשעות הערב, בין חברי מועצת העיר בית שמש משה מונטג ומשה אבוטבול, הכריע שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כי אל לו לפרוש ממועצת העיר בשלב זה.

ההוראה הגיעה, למרות הסיכום בין משה אבוטבול לסיעת 'אגודת ישראל', טרום הבחירות, כי הוא יתפטר מתפקידו, באם לא ייבחר לראשות העיר ויכניס את נציג 'שלומי אמונים' שהוא יושב על מקומו.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי ההוראה הגיעה לאחר שמונטג ואבוטבול, הציגו בפני שר התורה נתונים, לפיהם אגודת ישראל לא הביאה את מכסת הקולות לקלפי, מה שהביא לעלייתה של עליזה בלוך ולכן החלוקה בין הנציגים (4;4) איננה שוויונית והוגנת.

כעת, מאחר וההסכם ערב הבחירות נחתם בין אגודת ישראל לש"ס, כי הם אלו שיוותרו על נציג לטובת הנציג הרביעי ב'אגודת ישראל', מאחר והתכנית המקורית הייתה שאבוטבול ישמש כראש העיר, ב'אגודת ישראל' יפנו לש"ס בבקשה לממש את ההסכם.

משה אבוטבול בית שמש מכתב התפטרות הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד